Har du blivit sambofet och vad tänker du göra åt det??
Va? Va??
Va? Va??
Nej, tvärt om. Sedan jag och min sambo blev ihop har jag gått ner nästan 30 kg. Nu är det stopp på det i några månader, men sen ska jag fortsätta, med hans hjälp och stöd, gå ner 20 kg till.
Nej, tvärt om. Sedan jag och min sambo blev ihop har jag gått ner nästan 30 kg. Nu är det stopp på det i några månader, men sen ska jag fortsätta, med hans hjälp och stöd, gå ner 20 kg till.
Det är för mig tvärtom. Oooorka bry sig om sånt när man inte har nån att vara fin för. Ok, hålla mig smal gör jag iofs men utseendet i övrigt.
Har jag en snubbe så sminkar jag mig, rakar kroppen, fixar håret, städar hemma, luktar gott, klär mig snyggt...utan snubbe känns allt det där poänglöst. "För min egen skull" räcker inte för att motivera mig.
Det är bara personer som skärpt till sig som vill svara i tråden alltså.
Oh ja! Dessutom fetare efter vi gift oss. Tänker inte göra ett skit ät det. Jag trivs och min partner också. Mår alldeles utmärkt och bryr mig inte ett dugg om belackare och tyckmyckare. Sköt dig själv istället.
Det är bara personer som skärpt till sig som vill svara i tråden alltså.
Skulle aldrig förnedra mig ajälv genom att flytta ihop utan att ars gift. Sambo ser jag som en trash samlevnadsform.
Skulle aldrig förnedra mig ajälv genom att flytta ihop utan att ars gift. Sambo ser jag som en trash samlevnadsform.
Jag har blivit tantmullig. Men det skyller jag på åldern, inte på sambon.