BIM November 2024
Hej!
Skapade precis i detta nu, ett konto här eftersom jag är positivt spänd på om jag är gravid elller inte & behöver skriva av mej & utbyta erfarenheter.
Jag är på ÄL+10 idag, BIM-4. Kort menscykel på 24 dgr som alltid är exakt på dagen 🙏🏻
Jag ska testa med ett ultratidigt test idag eftersom jag inte kan hålla mej, & hoppas såklart att det visar ett plus!
I morse hade jag en nidblödning (tror & hoppas jag att det var) följt av molnande ?värk?.
Under mina två senaste graviditeter har jag dessutom känt när ägget fäst vilket är en häftig upplevelse. Jag har även haft nidationsblödning tidigare.
jag har haft extremt ont i mina bröst sedan många dgr tillbaka, & ömma bröstvårtor. Det är ingenting som jag i regel brukar ha kring ÄL eller mens, inte alls i den utsträckningen, det har ibland varit att dem känts lite ?knöliga? i så fall före/under & strax efter menstruation.
Jag har dem senaste dagarna även fått ett par slängar utav illamående samt att jag är hungrig hela dagarna. Det sistnämnda har alltid varit typiskt för mej vid graviditet, & då handlar det om att jag är sugen på lagad mat snarare än sötsaker.
Ngn annan här som befinner sej i samma spännande skede som mej?