• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Drömmenomentrio
    Anonym (Ägglossning?) skrev 2024-11-13 18:00:03 följande:

Är det någon här som lyckats bli gravid trots lite kortare lutealfas? sist var den 10-11 dagar och känner att jag har svårt att hålla hoppet uppe 😅

Min lutefas är 10-11 dagar och jag är gravid! Så visst funkar det 🤗
  • Anonym (En till)
    Anonym (Ägglossning?) skrev 2024-11-13 18:00:03 följande:

Är det någon här som lyckats bli gravid trots lite kortare lutealfas? sist var den 10-11 dagar och känner att jag har svårt att hålla hoppet uppe 😅

Jag har 12 dagar och har blivit gravid tre gånger 🤰🏼
  • Anonym (En till)
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-11-13 17:34:06 följande:

Hallå! visst är det på god väg? testen ovan är från morgon och kväll sedan i söndags.

Kanske imorgon redan väl?🥹 mvh tjej som typ aldrig fått såhär ?starkt? på äl test 😂

När mina ser ut sådär är min peak dagen efter, ägglossning två dagar efter 😃
  • Rdlsgdl9922
    Anonym (En till) skrev 2024-11-13 19:16:09 följande:
    När mina ser ut sådär är min peak dagen efter, ägglossning två dagar efter 😃
    Yayy!! Snart så😃
  • Björkskogen

Så här såg min peak ut 😊 
    Den kom fort och gick över fort 😂 

Rdlsgdl9922 skrev 2024-11-13 17:34:06 följande:

Hallå! visst är det på god väg? testen ovan är från morgon och kväll sedan i söndags.

Kanske imorgon redan väl?🥹 mvh tjej som typ aldrig fått såhär ?starkt? på äl test 😂

• Anonym (Ägglossning?)
    Drömmenomentrio skrev 2024-11-13 18:40:08 följande:
    Min lutefas är 10-11 dagar och jag är gravid! Så visst funkar det 🤗
    Åh tack! Du ger mig hopp 🙈 hur många försök tog det?
  • Anonym (Ägglossning?)
    Anonym (En till) skrev 2024-11-13 19:15:16 följande:
    Jag har 12 dagar och har blivit gravid tre gånger 🤰🏼

åh men 12 verkar ändå vara okej. 10-11 verkar vara i kortaste laget 🥺 när man läser iallafall 😕

• Väntarpå4an

Nu är vi redo 🙏🥰
    MEN jag har helt tappat det, jag har skrivit bim 25/11 det är ÄL då😅🙈 vet inte hur jag tänkte men ni är så trevliga så jag hänger kvar här ändå 😅
  • Emzor1
    Pandan14 skrev 2024-11-13 07:53:59 följande:
    Jaha! men då kanske det har kommit hit med, va ju iofs 1,5 år sedan jag va gravid förra gången 😁
    Hoppas det! ☺️🙏
  • Busfia

Hej!! Jag funderar på om glidmedel kan minimera chansen till befruktning? Jag använder silikonbaserat glidmedel, det enda som funkar på mig pga vulvodyni. Men kan det försämra tro? ni som blivit gravida, har ni använd medel alls och om ni har, vad har ni använt? Fick mens idag så tänkte se över saker till nya cykeln

Svar på tråden BIM November 2024