• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (Saltkatten)

Välkommen alla nya i tråden, lycka till med jakten på plus ☺️💕

Jag har fortsatt hög temp men räknar inte dagens temp för jag var helt svettig när jag vaknade, dövarm.

Kände av magen mkt igårkväll, svårt att förklara men som träningsvärk, molvärk, som att det spänner där inne 🙈 Helt klart kan det vara pms men jag vill ju hoppas att det är nån som försöker boa in sig i livmodern 🙏🏻😅

• Björkskogen
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-23 08:21:55 följande:
    Ja men precis, vore sån fin julklapp! Om jag inte plussar nu får jag väl se hur jag gör 😅
    Har din bim varit nu? 
    Nej bim på tisdag 😄 än finns det hopp. 
  • Pandan14
    Väntarpå4an skrev 2024-11-23 08:09:38 följande:

Hej.
    Ni som är duktiga på temp. Jag har tempot min första cykel denna gången. Har haft 3 dagar med blinkande smiley, äl sekret som är tydlig lika länge. Idag sänktes tempen något. Är det vanligt att tempen sänks strax innan äl? 

Min temp sjönk ganska mycket samma dag som jag fick fast gubbe på cb rosa ☺️ detta är tempkurvan när jag plussade 
  • Anonym (8:e försöket)

Blanka test 21/11 & 22/11 på morgonen för BIM. Mensen kom sent igårkväll precis enligt tidsplan. Kände det på mig, har inte haft annat än PMS-symptomen, bla extremt mycket finnar nu de senaste dagarna. 

Tror att jag tar en paus från det här ett tag. Mår så jävla dåligt av att försöka och inte lyckas, att jag behöver fokusera på något annat i ett par månader. 

• Väntarpå4an
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-23 10:08:04 följande:
    Vanligt att tempen sjunker strax innan ÄL 😊 
    Pandan14 skrev 2024-11-23 10:35:06 följande:
    Min temp sjönk ganska mycket samma dag som jag fick fast gubbe på cb rosa ☺️ detta är tempkurvan när jag plussade 
    Tack för svar tjejer🙏
    Jag använder cb advance (lila). Nån som testat de flera ggr på samma dag? Typ morgon som man ska och sedan eftermiddag? 

• Siripiri
    Anonym (8:e försöket) skrev 2024-11-23 11:16:38 följande:

Blanka test 21/11 & 22/11 på morgonen för BIM. Mensen kom sent igårkväll precis enligt tidsplan. Kände det på mig, har inte haft annat än PMS-symptomen, bla extremt mycket finnar nu de senaste dagarna. 

Tror att jag tar en paus från det här ett tag. Mår så jävla dåligt av att försöka och inte lyckas, att jag behöver fokusera på något annat i ett par månader. 

Styrkekramar♥️ 
  • Anonym (K Anonym)
    Björkskogen skrev 2024-11-23 10:16:34 följande:
    Nej bim på tisdag 😄 än finns det hopp. 
    Det finns det! Har också bim på tisdag eller onsdag. Vi får väl se om mensen dyker upp eller håller sig borta 😄
    När ska du testa? 
  • Björkskogen
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-23 13:07:28 följande:
    Det finns det! Har också bim på tisdag eller onsdag. Vi får väl se om mensen dyker upp eller håller sig borta 😄
    När ska du testa? 
    Hoppas det är våran tur nu 😍 vet inte. Det va blankt imorse så tror jag testar på måndag nästa gång. Men kanske inte kan hålla mig, vi får se 😂
  • Anonym (Hoppas o försöker)

Har eg bim på tisdag men mensen har börjat komma så hoppar till december tråden. Lycka till alla ????

• Björkskogen
    Anonym (Hoppas o försöker) skrev 2024-11-23 13:41:47 följande:

Har eg bim på tisdag men mensen har börjat komma så hoppar till december tråden. Lycka till alla ????

Åh nej vad tråkigt 💔 
Svar på tråden BIM November 2024