• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (låtdethändadennagång)
    Anonym (låtdethändadennagång) skrev 2024-11-25 07:18:40 följande:

Godmorgon!

vad är sannorlikheten att äl tester fortsätter vara starka vid graviditet? Har legat såhär starkt i 5 dagar ungefär (rosa testet i bakgrunden). Tog ett CB testa tidigt test, och jag kan skymta en svag linje på den (bild tagen inom 3 minuter). Vad tror ni? Har väldigt oregelbunden cykel så vet inte exakt när jag har BIM!
    Uppar mitt inlägg och hoppas på svar!
  • Björkskogen
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-25 18:13:21 följande:

Åh herreguuuuud, tror inte det är sant, men jag är gravid 🥹😭❤️

Måtte nu detta lilla liv stanna kvar ❤️🙏🏻

Ååh! Grattis 😍 det här ger mig hopp om kommande dagar och mitt bleka bleka streck imorse 👀 
  • TrueResolution
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-25 18:13:21 följande:

Åh herreguuuuud, tror inte det är sant, men jag är gravid 🥹😭❤️

Måtte nu detta lilla liv stanna kvar ❤️🙏🏻

Åhhh, wow! stort stort Grattis!!! 😍❤️ Hur många dagar efter ÄL/före BIM? 

• Ellen24
    NassaNisse skrev 2024-11-25 15:17:17 följande:

Hallå igen! 

ursäkta men kanske någon som vet lite mer än jag :p rätt säker på att tant röd har kommit här men undrar ändå ? 

vad jag läst så kommer mensen 14 dagar ca efter ägglossning och typ inte så mycket undantag ? är det så möjligt att få mens 7 dagar efter en ägglossning (helt säker med fast glad gubbe) då? 

min cykel är eller iaf brukar nu då, vara regelbunden på 28-29 dagar 

är det min kropp som bara gör uppror?? Eller någon som vet som kan klargöra lite mera ? :p 

Fick exakt samma denna månad, fast glad gubbe 12 november och 20 november fick jag min mens 7 dagar för tidig.. Fattar ingenting 
  • Anonym (Saltkatten)
    NassaNisse skrev 2024-11-25 18:20:18 följande:

Stoooort grattis!!! 🥰 helt underbart! Jag önskar lycka till med allt! 

och stort grattis till er andra som plussat!! 🥰 

Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-25 18:30:28 följande:
    Men grattis!!! 🥳😍

Taaaack 🥰
  • Anonym (Saltkatten)
    Björkskogen skrev 2024-11-25 18:37:47 följande:
    Ååh! Grattis 😍 det här ger mig hopp om kommande dagar och mitt bleka bleka streck imorse 👀 
    Tack 🥰 Helt otroligt att det blev plus igen, men nu får den stanna kvar 🙏🏻❤️

Asså mitt streck under kvällen var mkt starkare än det som var imorse så jag tror absolut på att du med får glada besked 😄🤞🏻
  • Anonym (Saltkatten)
    TrueResolution skrev 2024-11-25 18:56:18 följande:

Åhhh, wow! stort stort Grattis!!! 😍❤️ Hur många dagar efter ÄL/före BIM? 

Tack snälla 🥰 Är på ÄL+10. Fick svagt, svagt igårkväll med ett testa tidigt och lite starkare nu ikväll med ett vanligt, så jag vågade ta det digitala. 
  • Björkskogen
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-25 19:02:54 följande:
    Tack 🥰 Helt otroligt att det blev plus igen, men nu får den stanna kvar 🙏🏻❤️

Asså mitt streck under kvällen var mkt starkare än det som var imorse så jag tror absolut på att du med får glada besked 😄🤞🏻
    Ja exakt! Hoppas liten får stanna! 😍 

Ja vi får se, jag är på helspänn nu ju 😂 bim imorgon. Nervöst nu 😅 
  • Björkskogen
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-25 19:05:11 följande:
    Tack snälla 🥰 Är på ÄL+10. Fick svagt, svagt igårkväll med ett testa tidigt och lite starkare nu ikväll med ett vanligt, så jag vågade ta det digitala. 
    Lägg upp bild på det från idag!! Jag vill ha referens till mitt imorgon 😂 👀 
  • Anonym (Saltkatten)

Björkskogen skrev 2024-11-25 19:07:20 följande:
    Lägg upp bild på det från idag!! Jag vill ha referens till mitt imorgon 😂 👀 

Översta testet är från imorse, nedersta från ikväll. Halvtaskig bildkvalité men såg strecket utan ansträngning ikväll så då vågade jag ta det digitala 😅 Ska testa nån dag till bara för att få se stegring, sen ska jag försöka slappna av och tro på att det går vägen den här gången 🥰🙏🏻

Svar på tråden BIM November 2024