• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-08 08:23:51 följande:

Till er som plussat

har ni fortfarande molvärk? Jag har de lite då o då och blir livrädd varje gång de kommer.. de va så de började innan blödningen kom 😭 är så rädd att de ska hända igen 

Jag har väl inte plussat ordentligt ännu men i mina tidigare graviditeter har jag haft molvärk lite från och till ❤️ aldrig fått missfall
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-08 08:24:57 följande:
    Absolut! dock är de så skumt nu för jag visar positivt på cb med veckor (igår) och både igår och idag är de negativt på stickorna 
    Något fel på stickorna kanske? 😅
  • mothertotwo
    Så roligt att se alla plus i tråden 😊 

Stort grattis till era plus 🌸 

Jag inväntar min ägglossning fortfarande. Räknar med någon gång i början på nästa vecka eftersom min mens varit ganska regelbunden nu i tre månader. Tror att min lutealfas är ca 10 dagar om inte mindre men får kanske börja redan idag. 😂 Hoppas på att min menscykel är runt 31 dagar denna period med. 
  • Anonym (LängtarEfterTredje)
    Pandan14 skrev 2024-11-08 08:19:28 följande:
    Vad tråkigt att höra :( oj, två gånger?? Hur lång cykel är de då?

Min cykel i genomsnitt är 25 dagar. varierar mellan 24-27 dagar. 

Så BIM kommer vara bland de första dagarna i december och sedan igen bland de sista dagarna. Hoppas ju på ingen mens alls dock. Haha 😊

• Annpor

Tempen sjönk idag med 0,3 enheter, molvärk i tjejmagen. Bara att vänta in mens antar jag? Äl +9, brukar ha 10 dagars lutealfas

Orkar snart inte mer.. På riktigt. Känner mig så väldigt nere och orkar verkligen inte bli mer besviken, varje månad. Allt jag ber om är att få känna litr hopp igen. (Bakgrund är också att vi förlorat ett barn i fullgången graviditet tidigare i år och i September i år plussade vi, som blev missfall i v9). 

Får ingen hjälp av mödravården här förrän vi försökt IGEN att bli gravida minst ett år. ETT ÅR. Orkar inte mer. Tips, ringa mödravården ändå och bolla med dom om man kan på något sätt göra en annan plan? Vända sig till någon privat klinik?

• Supermario91
    Annpor skrev 2024-11-08 09:28:50 följande:

Tempen sjönk idag med 0,3 enheter, molvärk i tjejmagen. Bara att vänta in mens antar jag? Äl +9, brukar ha 10 dagars lutealfas

Orkar snart inte mer.. På riktigt. Känner mig så väldigt nere och orkar verkligen inte bli mer besviken, varje månad. Allt jag ber om är att få känna litr hopp igen. (Bakgrund är också att vi förlorat ett barn i fullgången graviditet tidigare i år och i September i år plussade vi, som blev missfall i v9). 

Får ingen hjälp av mödravården här förrän vi försökt IGEN att bli gravida minst ett år. ETT ÅR. Orkar inte mer. Tips, ringa mödravården ändå och bolla med dom om man kan på något sätt göra en annan plan? Vända sig till någon privat klinik?

Har tyvärr inga goda tips på vad du kan göra men vill bara säga att de är positivt att du kan bli gravid! De brukar vara de största hindret. Måste vara supertufft med två aborter i bagaget, jag har samma men med ett barn emellan som är mitt allt. Vill mest skicka styrkekramar och hejja på dig! 
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 08:29:04 följande:
    Jag har väl inte plussat ordentligt ännu men i mina tidigare graviditeter har jag haft molvärk lite från och till ❤️ aldrig fått missfall
    Okej, skönt att höra att det inte bara är negativt med den känslan 🥰
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 08:29:27 följande:
    Något fel på stickorna kanske? 😅
    Hoppas de 😅 ska testa imon och på söndag med så får vi se.. blir inte klok på detta, blir Så rädd att det är nått som inte stämmer eller att de va falskt positiva svar jag fått :( 
  • Pandan14
    Anonym (LängtarEfterTredje) skrev 2024-11-08 08:45:08 följande:

Min cykel i genomsnitt är 25 dagar. varierar mellan 24-27 dagar. 

Så BIM kommer vara bland de första dagarna i december och sedan igen bland de sista dagarna. Hoppas ju på ingen mens alls dock. Haha 😊

Ahaaa då förstår jag! Ne såklart hoppas vi ju att mensen håller sig långt borta!! 
  • Anonym (S)
    Pandan14 skrev 2024-11-08 10:22:09 följande:
    Hoppas de 😅 ska testa imon och på söndag med så får vi se.. blir inte klok på detta, blir Så rädd att det är nått som inte stämmer eller att de va falskt positiva svar jag fått :( 
    Tror inte ett digitalt graviditetstest ger falsk positivt. Tycker det såg ut som ett fint plus. Skrattande

Det är alla remsor som gör att hjärnspöken spökar till det lite. Tro på ditt digitala test! Glad
Svar på tråden BIM November 2024