• Anonym (Funderar)

Kvinna vs man = Sverige

Att någonting är så dysfunktionellt i ett samhälle är ett problem som behöver tas seriöst.  Kvinnor anser sig som mest starka som singlar, men ber män m hjälp ,med tunga lyft..

Man skrattar, hånar samt nervärderar gärna istället. Men detta är en seriös tråd där vi kan hjälpas åt till att komma fram till allt negativt som faktiskt uppstår för samhället när 2 olika kön (Han och Hon), har helt olika mål och syn på livet. 

I Sverige anses Kvinnan vara som starkast när hon är singel.
    Mannen blir hånad, utskrattad samt bespottad.

Vad är riskerna i en sådan här samhälls-utveckling`?

• Svar på tråden Kvinna vs man = Sverige
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Funderar)

Pang* där börjar det. Grattis till att vara den första infatilen.

Känn dig stolt!

• Anonym (Funderar)
    Anonym (Hannes Thörd) skrev 2024-10-19 00:26:53 följande:

Språket befinner sig uppenbarligen i en väldigt utsatt situation, framförallt.

Vet att det upprepade sig. Skitsamma, mera intressant är ditt nickname, som endast får upp 97 per i Malmö utan en enda adress?? Är du en reporter möjligtvis??
  • Mandel

Jag tror inte att vi har så värst olika syn på målen i livet, men olik syn på hur vi ska uppnå dem.
    Gissar nu fritt utifrån egna erfarenheter både upplevda och lästa på olika forum.

Kvinnor vill träffa män som är jämställda och tar sin del av ansvaret för hem, ev barn, relationen osv. Teamwork. Någon att prata med.

Många män vill ha en kvinna. Gärna en som är snygg och vill ligga mycket. Stort plus om hon vet hur man lagar mat, tvättar och städar, men inte så viktigt utan ligga är viktigast.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (cuck-risker)

En risk som jag ser det är att fler män blir cucks för att kunna vara i en relation med en kvinna. Män accepterar eller tom börjar erotisera (för att hantera våndan) att kvinnor vänstrar.

Cuckandet leder till psykisk ohälsa och även våld mot barn. Det verkar (Ingen statistik på detta, men har läst om flera fall). När en man är satt som barnvakt åt ett barn som inte är sitt eget biologiskt samtidigt som mamman är med en annan man/flera andra män är det en väldigt riskabel situation.

Tory Ojeda som ett tag var nån slags symbol för polyamori och modern familjekonstellation, där hände det hennes bebis. Även p-stjärnan Piper Perris bebis.  

• Anonym (Man 9)

Själv vald singel å känner inte att folk ser ner på mig, men ja står ju på egna ben å e jätte nöjd med de, men e man ett offer så ser ju folk en som de som allt annat!

• Anonym (feminista horde)
    Anonym (Funderar) skrev 2024-10-19 01:03:09 följande:
    Vet att det upprepade sig. Skitsamma, mera intressant är ditt nickname, som endast får upp 97 per i Malmö utan en enda adress?? Är du en reporter möjligtvis??
    "Han e sTörd"

Någon driver med dig.
  • Anonym (feminista horde)
    Anonym (cuck-risker) skrev 2024-10-19 06:52:05 följande:

En risk som jag ser det är att fler män blir cucks för att kunna vara i en relation med en kvinna. Män accepterar eller tom börjar erotisera (för att hantera våndan) att kvinnor vänstrar.

Cuckandet leder till psykisk ohälsa och även våld mot barn. Det verkar (Ingen statistik på detta, men har läst om flera fall). När en man är satt som barnvakt åt ett barn som inte är sitt eget biologiskt samtidigt som mamman är med en annan man/flera andra män är det en väldigt riskabel situation.

Tory Ojeda som ett tag var nån slags symbol för polyamori och modern familjekonstellation, där hände det hennes bebis. Även p-stjärnan Piper Perris bebis.  

Sorgligt att se inlägg som detta när jag har så många hyggliga män i min vardag, från 19 - 69 år. Nykära, sambo, med barn, jagande singlar, skilda, stresströtta, särbo osv.

Ett par har det riktigt jobbigt med psykisk ohälsa respektive skuldsättning, men de beter sig inte bittert och de gräver definitivt inte ner sig i extremföreteelser som endast promille av folk ägnar sig åt.
  • Anonym (cuck-risker)
    Anonym (feminista horde) skrev 2024-10-19 08:09:06 följande:
    Sorgligt att se inlägg som detta när jag har så många hyggliga män i min vardag, från 19 - 69 år. Nykära, sambo, med barn, jagande singlar, skilda, stresströtta, särbo osv.

Ett par har det riktigt jobbigt med psykisk ohälsa respektive skuldsättning, men de beter sig inte bittert och de gräver definitivt inte ner sig i extremföreteelser som endast promille av folk ägnar sig åt.
    TS frågade om risker med en sådan samhällsutveckling, jag gav ett svar på en risk med en sådan samhällsutveckling. Även om det är en extremföreteelse med en promille, riskerar den att bli två promille.
Svar på tråden Kvinna vs man = Sverige