Inlägg från: Anonym (feminista horde) |Visa alla inlägg
  • Anonym (feminista horde)

Kvinna vs man = Sverige

Anonym (Funderar) skrev 2024-10-19 01:03:09 följande:
    Vet att det upprepade sig. Skitsamma, mera intressant är ditt nickname, som endast får upp 97 per i Malmö utan en enda adress?? Är du en reporter möjligtvis??
    "Han e sTörd"

Någon driver med dig.
  • Anonym (feminista horde)
    Anonym (cuck-risker) skrev 2024-10-19 06:52:05 följande:

En risk som jag ser det är att fler män blir cucks för att kunna vara i en relation med en kvinna. Män accepterar eller tom börjar erotisera (för att hantera våndan) att kvinnor vänstrar.

Cuckandet leder till psykisk ohälsa och även våld mot barn. Det verkar (Ingen statistik på detta, men har läst om flera fall). När en man är satt som barnvakt åt ett barn som inte är sitt eget biologiskt samtidigt som mamman är med en annan man/flera andra män är det en väldigt riskabel situation.

Tory Ojeda som ett tag var nån slags symbol för polyamori och modern familjekonstellation, där hände det hennes bebis. Även p-stjärnan Piper Perris bebis.  

Sorgligt att se inlägg som detta när jag har så många hyggliga män i min vardag, från 19 - 69 år. Nykära, sambo, med barn, jagande singlar, skilda, stresströtta, särbo osv.

Ett par har det riktigt jobbigt med psykisk ohälsa respektive skuldsättning, men de beter sig inte bittert och de gräver definitivt inte ner sig i extremföreteelser som endast promille av folk ägnar sig åt.
Svar på tråden Kvinna vs man = Sverige