Blir uppvaktad av en gift man, varför får jag inte dåligt samvete?
Jag blir uppvaktad av en gift man, får leveranser av blommor och choklad skickad till mig, blir oerhört smickrad och nästan lite småkär men känner också att jag förstör saker. Bara tänker mig, om jag hade varit hans fru, hade jag inte blivit ledsen? Men kan samtidigt inte hjälpa att få buketter i tid och otid och se honom dyka upp lite överallt i min vardag för att lämna av något eller ge mig en puss.
Värt att notera att jag aldrig vid något tillfälle nämnt att jag vare sig är intressera av att få blommor eller något annat, inte ens har jag ställt krav på att gå på dejter eller liknande, det började med att han experimenterade och hittade vad jag gillar. Jag innledde en relation med honom baserad på vem han var och det tog honom ett halvår innan han började med sina blommor och presenter, det visade sig också för ca två månader sen att han är snuskigt rik så jag känner inte att jag på något sätt utnyttjar hans tillgångar för de verkar bokstavligt talat inte ta slut, det är till nivån att han jobbar två dagar i veckan bara, om det faktiskt behövs.
Absolut inget sextuellt hittills men om det nu blir det, vad gör man då? Jag vill absolut inte att han ska skilja sig eller göra något dumt för jag har inga planer på att gifta mig personligen och inte heller vill ha ett långvarigt förhållande. Detta har jag kommunicerat, att det är "causal" och jag vill inte binda upp mig till något pga att jag ska flytta utomlands snart. Däremot får jag känslan av att han inte riktigt har fattat det