Inlägg från: Anonym (Justin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Justin)

Är det vanligt att man är lite bi-nyfiken?

Jag är man och hetero, men fantiserar om att röra en annan mans kuk, runka honom, bli runkad. I alla chattar där jag får kontakt med andra män och vi fantiserar om trekanter och fyrkanter så är det nästan alltid så att även han fantiserar om det. Inte kyssas, inte åtrå en man, inte bli förälskad i en man, men kåt på hans kuk och han på min.

• Anonym (Justin)
    Anonym (Killen) skrev 2024-10-21 17:08:51 följande:
    Har du tjej, och har du i så fall delat med dig om dina tankar med henne?

Det är inte helt ovanligt att man som kille drömmer om trekant med sin tjej och en extra kille. Inget romantiskt inblandat utan bara en extra kuk som leker tillsammans. 
    Ja, jag har delat med mig av mina fantasier med henne, som ofta handlar om att den extra mannen gör skönt för henne. Och mig. Hon tar inte illa upp, verkar bli lite upphetsad av tanken.
  • Anonym (Justin)
    Anonym (Killen) skrev 2024-10-23 10:31:33 följande:
    Kul!

Är det något ni planerar att ta vidare, eller ska ni låta det fortsätta vara en fantasi?

Har liknande fantasier som jag delat med mig av till min fru, men hon blev nog mest förvånad tror jag. Inte direkt negativt men heller inte positivt inställd.
    Nej, hon har varit avvisande när jag pratat om det. Tills vidare är det bara en fantasi i mitt - och kanske lite grann i hennes - huvud. Vi lyssnar bland annat på noveller som ofta handlar om otro och andra "förbjudna" erotiska äventyr, och hon gillar att lyssna på dem.

Om man vill att det ska gå längre så får man nog ta det väldigt varligt, bit för bit. Jag är inte säker på att jag vill det, men vi får väl se...
  • Anonym (Justin)
    Anonym (()) skrev 2024-10-24 17:38:00 följande:

Varför ska man testa något som ej intresserar en? Särskilt också när det rör sig om något såpass intimt som sexualitet.
    Är själv straight och behöver inte ens fundera på om samkönat sex skulle vara nåt intressant för mig. Svaret är ju så tydligt ända sen tonåren.

Etiketter är bara bra i min mening. Då vet man mer tydligt var man har varann och jag vill definitivt veta en mans sexuella läggning innan jag ev dejtar honom, just eftersom läggningen i sig kan vara en dealbreaker för mig.

Män som gillar sexuellt umgänge med både kvinnor och andra män är definitivt bi. Även om de säger sig bara uppskatta mannens könsorgan och inget annat på mäns kroppar.

Varför känns det så viktigt för dig att definiera en man som bisexuell? Kan det inte finnas fler varianter än hetero-homo-bi?

Vad sägs om binyfiken? 
Svar på tråden Är det vanligt att man är lite bi-nyfiken?