Vill inte bjuda henne :(
Okej. Jag måste få skriva av mig och höra er input.
Okej. Jag måste få skriva av mig och höra er input.
Det låter som om du är väldigt ung med tanke på hur omoget du resonerar. Visa henne den här tråden så slipper du henne sedan. Förhoppningsvis växer du upp och inser att ytan inte är allt
Det låter som om du är väldigt ung med tanke på hur omoget du resonerar. Visa henne den här tråden så slipper du henne sedan. Förhoppningsvis växer du upp och inser att ytan inte är allt
För det viktigaste som finns är att man har snygga vänner så man blir lite finare och bättre själv? Det är verkligen den viktigaste uppgiften vi människor har i livet
Dissa alla människor som inte är lika vackra som oss själva. Deras yttre är så smutsigt, medan vi andra minsann har vett att dölja smutsen på insidan!
Hur många illaluktande smutsiga gäster bjöd ni som hoppar på TS på era bröllop då ?
Låt bli att bjuda henne då. Du gillar väl inte henne ändå?
Jag skulle inte bjuda någon som luktar illa och inte tvättar sig.
Att någon är inte smal och / eller vacker bryr jag mig inte om men att någon inte luktar illa är ingen orimlig krav.
Tycker att hela historien känns konstig. Varför hörs ni varannan vecka om du känner såhär om henne? Elakt att ge dubbla signaler.
Jag tycker att du ska bjuda henne, i alla fall om du vill behålla henne som vän. Känns det inte viktigt så kan du strunta i det. Jag hade gjort det, och nej jag har inga sådana vänner, och jag är man.
Varför hörs ni varannan vecka om du skäms för henne?