Är det röd flagga?
Har precis träffat en kille och han vill nu åka iväg en helg med mig. Är det röd flagga?
Har precis träffat en kille och han vill nu åka iväg en helg med mig. Är det röd flagga?
Äh, va? Kontext?
Äh, va? Kontext?
Vill han åka iväg till en stuga mitt i skogen långt ifrån samhället, så är det en röd flagga, vill han bjuda dig med på sin privatjet till Paris så är det en röd flagga. Vi vet ingenting om det här egentligen. Som någon sa, mer kontext behövs.
Inte röd flagg.
Vill han åka iväg till en stuga mitt i skogen långt ifrån samhället, så är det en röd flagga, vill han bjuda dig med på sin privatjet till Paris så är det en röd flagga. Vi vet ingenting om det här egentligen. Som någon sa, mer kontext behövs.
Ja det skulle jag säga. Ni känner ju inte varandra än.
Om han har bjudit ner dig till sin egenhändigt snickrade u-båt så ja, det är en röd flagga.
Nej, men ärligt talat, om ni har snackat ett tag och han vill bjuda dig på en herrgårdsweekend eller en helg i Göteborg/Köpenhamn/London etc så är det en grön flagga i min bok.
Jag menar att det inte behöver vara en röd flagga att åka iväg en helg. Man kanske bara är spontan och vill åka på ett äventyr. Om killen gör resa för att få ligga skulle jag dock säga att det är en röd flag.