• Anonym (J)

Faderskapsutredning

Ska du ljuga eller? Får man ens det

• Anonym (J)
    Anonym (Hej) skrev 2024-10-24 16:51:36 följande:

Jag ska uppge hans namn som sagt och inte ljuga för myndigheterna om något. Sen undrar jag över vad som kommer eller skulle kunna hända efter det. Hur han kommer bli bemött av myndigheterna. Varför jag undrar över det, är min ensak. Håll er till ämnet och spåra inte ur tråden med annat. Tack.

Spårar väl inte ur bara för man frågar om du ska ljuga för jag fattar inte varför du annars är så nervös om du inte ska ange någon som inte är den riktiga pappan till barnet 
  • Anonym (J)
    EpicF skrev 2024-10-24 17:06:02 följande:
    Du har fått svar på allt. Även i din andra tråd. 

Finns ingen grund till att han inte skulle bli bra bemött av myndigheterna. Det är inte brottsligt att göra en kvinna gravid som man inte har en relation med. 

Och nej, det kommer inte rinna ut i sanden. Han kommer för göra faderskapstest vresig han vill eller inte. 
    Hon kanske hoppas att det ska rinns ut i sanden så hon slipper ange 

Har du varit otrogen ts? en annan fader än vad det är? Sånt har man ju läst om många gånger här på forumets så det är ju inte så unikt isåfall och då kan jag förstp att man är orolig  
  • Anonym (J)

Men du kan ju inte starta en tråd och tro att du inte får kommentarer och frågor 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (J)

Isåfall, så för du stå ditt kast :)

Svar på tråden Faderskapsutredning