Inlägg från: Laaaaajnea |Visa alla inlägg
  • Laaaaajnea

Bf juli 2025

Nu måste jag också hoppa in i tråden, vi plussade igår och har bf 21 juli om allt går bra 😍  tror knappt att det är sant. 

• Laaaaajnea
    MammaIda00 skrev 2024-11-14 10:53:31 följande:

Är idag i vecka 5 (4+0) och har absolut inga symtom. Minns inte hur det var med första barnet om jag har symtom så tidigt. När kom era symtom? Är så orolig för missfall?

Jag är i vecka 5 (4+3) och jag har pyttelite molvärk i magen. Har en kille på 1 år hemma och mina symptom började i vecka 6 (5+0) och höll i sig till vecka 15 då. 
  • Laaaaajnea

Jag tror tyvärr det kan vara ett missfall på G för mig.. ni som gjort Clearblue digital, när slog det över på 2-3? Köpte RFSU stickor idag och det är så himla svagt streck.. jag är i vecka 5 (4+5) idag.

• Laaaaajnea
    Enmsik skrev 2024-11-16 15:25:52 följande:
    Jag fick 1-2 på bim-3 (vad jag tror) testade igen med digital bim+3 då stod det 2-3 men fortfarande svaga stickor. :) 
    Jag har testat med digitalt innan och i måndags stod det 1-2 på det. Men sen har det inte blivit någon ökning. Vilket gav mig panik så köpte RFSU stickor som knappt visade något.. har läst mig till nu att ofta kan stickor vissa jättesvagt och digitala kan man inte lita på till 100% med tiden. Jag lever på hoppet, har torkat alla tårar från idag och hoppas verkligen att det kommer vara positivt längre fram också.
  • Laaaaajnea
    Enmsik skrev 2024-11-16 20:26:11 följande:
    Testerna är ju det enda man har att kunna ta till så här tidigt. Så svårt.. jag har ett planerat vul om ca 1,5 vecka så jag får se vad mina svaga test betyder då. Men kommer ändå fortsätta med stickor för att se hur det ser ut fram tills dess... tyvärr är det ju bara tiden som får utvisa men det är ju psykiskt jobbigt. Man vill ju bara veta. 
    Ja det är ju så.. jag håller tummarna för dig att allt ser bra ut! Jag kastade mina test jag har kvar nu för jag känner att det ger mig bara mer ångest. Jag får försöka njuta av att jag just nu är gravid som det stått på digitala och är det mf på g så kan jag inte göra något åt det. Har även lite rosa flytningar vilket också gör mig orolig då jag aldrig hade det när jag var gravid med sonen.. 
  • Laaaaajnea
    Enmsik skrev 2024-11-20 10:15:39 följande:

Kommer nog behöver hoppa till en annan tråd snart. Jag har haft dåliga känslor kring denna graviditet från start. Idag fick jag gravid 1-2 på digitalt. förra veckan var den på 2-3. Hade hoppats på ökning nu men nu fick jag detta. VUL 26/11. Då får jag väl det bekräftat.. om det inte börjar något tidigare... :( ska enligt beräkningar vara i v. 5+1. Så det borde visa mer..

Jag beklagar men håller ändå tummarna för dig! Jag får också hoppa in i annan tråd, min magkänsla stämde när testen var svaga och i söndags natt ville pyret i magen inte stanna kvar längre tyvärr.. alla andra här i tråden, lycka till med allt <3 det var inte vår tur den här gången.
Svar på tråden Bf juli 2025