Inlägg från: hejhejhej01 |Visa alla inlägg
  • hejhejhej01

Bf juli 2025

Plussade idag svagt plus på testlagret.. Hade ägglossning någon dag tidigare än väntat så lite oklar bim då jag inte vet exakt vilken av 2 dagar det var så är ungefär bim-5/6 idag. Bf  någon gång 16-17 juli. Andra barnet och det kommer vara exakt 3 år emellan, kanske t.o.m på dagen 😆 så bra prickade vi in! 

har huvudvärk, diffust milt illamående och molvärk då och då, jättehungrig hehe..

• hejhejhej01
    Anonym (Nervös) skrev 2024-11-02 12:32:12 följande:

Hej allihopa! Har inte vågat hoppa in här på riktigt förrän nu.
    Plussade i måndags, men har inte riktigt vågat tro på det ännu. Lång historia kort, vi har 10 års ofrivillig barnlöshet bakom oss med upprepade missfall, alla i v 4-5. Men nu hoppas vi verkligen att det ska gå vägen! Är nu i 4+6, så BF blir 5 juli 🥰
    Men lyckan när det slog om till Gravid 2-3 var fantastiskt! Så nu håller sig tummarna att det slår om till 3+ i dagarna.

Åh vad jag håller tummarna lite extra för er! 10 år 😭 det är omöjligt att sätta sig in i. ❤️?????
  • hejhejhej01
    Anonym (Första) skrev 2024-11-26 17:01:41 följande:

Mitt första ultraljud blir i v14. :( Varför får vissa här göra så tidigt? Är det olika beroende på Region? Hur ska jag orka vänta tills dess för att veta om min bebis mår bra :( Gick in i v10 idag.

gissar på att folk väljer att finansiera tidiga ultraljud själva (det gör jag iallafall), om landstinget står för det kan det bero på tidigare historik av tex missfall, utomkveds, ivf eller liknande

• hejhejhej01

Fler som är illamående i princip dygnet runt? Kräks inte, men mår mer eller mindre illa konstant Men varierar i intensitet. vecka 8 (7+0 imorgon)
    tar 2 lergigan comp på dagen och en postafen till kvällen.

vad hjälper för er? Försöker att äta oftare samt även ha nåt ?snacks? att tugga på då och då. 

Svar på tråden Bf juli 2025