• moaummo

Bf juli 2025

Hej alla, jag är i vecka 6+6 osäker dock för haft en så oregelbunden mens men det är uträknat på ett ungefär av min barnmorska, är andra barnet för mig och jag har äntligen börjat få lite mer symptom har bara haft väldig halsbränna tills i går då börja brösten speciellt bröstvårtorna bli ömma och illamåendet slog till rätt bra idag, annars har jag varit väldigt trött och frusen om händer och fötter

• moaummo

Fler som blöder lite till och från alltså rosa flytningar kan man la säga ? jag hade stora blödningar i början/mitten av graviditeten med sonen och han är ju över 1 år nu så vet ju det inte behöver vara något men blir jämt så nervös trotts mina egna erfarenheter :/  Detta är nu tredje gången denna graviditet och är ju bara i vecka 8 :/

• moaummo

imorgon ska jag gå och göra nipt och se bebis för första gången är i vad jag tror är 10+0 idag, så nervös, tänk om den inte lever :/ så himla lycklig för att va gravid igen och är så orolig :/ 

• moaummo

Jag sa till nu efter jul så i vecka 14, förra graviditeten sa jag till redan vecka 12 hade Jag inte haft ett jobb där jag inte kan utföra visa av uppgifterna pga graviditeterna hade jag väntat så länge det går 

Svar på tråden Bf juli 2025