Någon mer som ska göra FET
VSGJ2025 skrev 2025-05-09 09:38:32 följande:
Tack snälla ♥️Hej ! Hur går det för er alla ?🤗
Har varit lite inaktiv efter vårt MA . Sen fick vi vänta i 2 månader innan vi fick göra någon ny återföring . Men nu så ! Nu är vi med i matchen igen och idag är vi på RD 5 🤗

förstår att du inte velat vara aktiv här
men ändå kul att ni är igång igen, vi håller tummarna för dig!
Jag råkade trampa i en stor grop på en parkering i centrum och såg inte att den låg där. Trillade mot marken och som tur är så skadade jag inte magen bara min högra fotled och skrapade upp min vänstra knän. Jag råkade också dra ner min dotter så att hon också föll ner så det vart en del folk som kom till mig och såg till att det går bra för mig. Min fot börjar bli bättre men det är en bit kvar av svullnad. Inte jätte kul att gå i kryckor när man är i vecka 36.
Jag åkte in till förlossnings akuten den 7 juli efter ett besök hos MVC där hos såg protein i kisset som tyder på havandeskapsförgiftning. Vilket ledde till igångsättning och hela förlossning blev till en mardröm och trauma. Min lille pojk föddes igår kl 04.34. Vi är fortfarande kvar på bb på grund av högt blodtryck som dom behöver hålla koll på. Jag kanske åker hem på fredag.
Det heter inte FET, det heter viktvarierad.