Inlägg från: Virriga Vera |Visa alla inlägg
  • Virriga Vera

Födelsedagsbarnet vände i dörren

Hellishen skrev 2024-11-03 08:27:49 följande:
    Födelsedagsbarnet vände i dörren

Otroligt många gnälliga, osociala och allmänt uptighta personer som kommenterar och likear. Må ni då aldrig råka ut för det hemska att någon annan vill göra något för er skull och få er att känna er viktiga. 🙄 Älskar själv överraskningar.

Min kommentar är nog bara att om din syster betedde sig såhär (helt sjukt beteende) så måste nog du och vännerna innerst inne vetat om att hon inte skulle vilja ha någon överraskningsfest?

Jag är varken gnällig, osocial eller uptight. Jag gillar överraskningar. Men hade hade blivit skogstokig om detta hade hänt mig. Att göra som Ts är ett stort övertramp i min privata sfär. Jag älskar att ha gäster men då ska de vara inbjudna av mig.
  • Virriga Vera
    Anonym (otacksam syster) skrev 2024-11-03 23:53:18 följande:
    Håller med. Hon kan ju glömma att jag överraskar henne med något i framtiden, dvs, hejdå alla presenter och spontana frågor om diverse kul.

Hon brukar gilla överraskningar annars.
    Du ser inte skillnaden på att ge presenter och våldgästa någons hem? Dessutom så fortsätter ni festen när hon klart och tydligt visat att hon inte vill delta, och du tycker att det är hennes fel?
Svar på tråden Födelsedagsbarnet vände i dörren