Inlägg från: Anonym (Attraktiva mannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Attraktiva mannen)

Kvinna: Pengar eller fysisk attraktion vad går först?

Väljer det första. Jag mår aldrig bättre med mycket pengar, och särskilt inte om det ändå inte är jag som tjänat dem. Hans pengar är inte per automatik mina pengar.

Hellre fattig och i lyckligt förhållande än en ful rik man att leva olycklig med. Måste nämligen vara attraherad av mannen annars blir jag äcklad.

Anonym (Quinny) skrev 2024-11-01 03:26:40 följande:

Väljer pengarna! Har roligt något år med dem och skaffar sedan en riktig man. 

Hur vet man att man får mannens pengar bara för att man valt honom? 

Och om så är fallet, känns det inte fel att använda någon annans pengar?

Anonym (Olika!) skrev 2024-11-02 10:07:09 följande:

Grejen är TS att båda killarna får tjejer fast olika.
    Alla kvinnor faller inte för samma sort man och tur är väl det
    för om du ser dig runt så så får du se att olika typer av människor i hop med andra olika typer av personer.
    Så olika kvinnor kommer att svara  och välja olika och bägge killarna kommer
    att få en kvinna.

Ja, killen med pengar får gold-diggers.
    StudierKemi skrev 2024-11-02 23:48:49 följande:

Personlighet, samtidigt som mannen är den som är 20 år yngre. Kvinnan är svår att få igång sexuellt jämfört med mannen, så därför tycker jag att mannen bör vara den yngre, så att kvinnan börjar längta efter mycket sex... Jag själv ser bra ut och ang. din fråga så har jag fått förslaget flera gånger att bli försörjd på heltid så att mannen i fråga kan gifta sig med mig. Men jag har avböjt, jag väljer att skaffa mig hög utbildning istället och skaffa mig en baby boy att leka med. Jag har inget direkt läshuvud men jag gör mitt bästa. Jag måste bli kemist för att nå min dröm, här finns inget val.

Jag valde alltså bort pengar för att vara fri att hitta någon 20 år yngre när jag närmar mig 40. Med bra personlighet såklart. Jag måste välja så för att vilja ha sex... En till synes lång (175+ cm) asiatisk tonåring är min dröm. Jag blir spontant jättekåt på stan om jag passerar en sån tonåring som jag vill ha. Skulle varit trogen föralltid om min vilja går igenom. Mycket pengar tar mig dit till min dröm. 

Varför just tjugo år yngre och varför just asiat?
    Noname00 skrev 2024-12-26 12:32:15 följande:
    Fick du din första orgasm när du var 27!!??

Vissa får aldrig orgasm. Jag kan inte få det av en man, leksaker alena. Får inte vaginalorgasm utan bara stimulans av g-punkten. 

Det är så trist, men sant.

Anonym (Fia) skrev 2025-01-03 11:30:30 följande:
    Civilingenjör Anders kanske trivs bättre med civilingenjör Karin?
    Det beror nog mest på vem som är snyggast av Evelina och Karin.
    Anonym (Jaha) skrev 2025-01-13 01:43:09 följande:

.

Hur bli det om du var 30 år, ska du dejta tioåria asiatiska pojkar? Tror inte de finns som är över 175cm i längd vid den åldern.!??
    Jag tror varken det är socialt acceptabelt att dejta tioåriga asiatiska pojkar eller tjejer. Vare sig det är män eller kvinnor som dejtar dem. 
Svar på tråden Kvinna: Pengar eller fysisk attraktion vad går först?