• Anonym (Nyfiken)

Hur reagerar du när partnern ”tafsar”?

Hur reagerar du när din partner smyger upp bakom dig och ?tafsar?/visar intresse för sex/mys? Även fast du inte har tid eller känner dig sugen på sex, ger du ändå bekräftelse medan du avvisar? Visar du dig helt ointresserad? Blir du sur eller hur reagerar du? 

• Svar på tråden Hur reagerar du när partnern ”tafsar”?
  • Anonym (C)

Är jag sugen så vänder jag mig om och kysser honom och leder honom till sovrummet. Är jag inte sugen vänder jag mig om och ger honom en kyss och säger Tack älskling men inte nu.

• Anonym (Anna)

Massor av bekräftelse, och visar att jag vill?sen. Annars är ju risken att han slutar göra närmanden på det sättet.

• Anonym (S)

Känner mig bekräftad och gillar det. Tänker att allt behöver inte leda till sex heller :) Jag tafsar lite på min man också varje dag. Allt från en liten smisk på rumpan till att greppa hans kön,. Osv,...

Men tycker det är härligt när min man tafsar eller hånglar upp mig spontant

• Anonym (Hmm)

Det beror på med vem. Just nu är jag singel men om jag inte är intresserad av min partner längre så självklart vill jag inte bli tafsad på.

• Anonym (Nyfiken)

Känns fint och se att ni ger bekräftelse även fast ni inte vill/kan :) 
    Jag är själv man och det gör ont enda in i själen när nonchalerande eller ointresse visas. En liten puss eller ett litet leende tillbaks i följd av ett nej gör sån stor skillnad. 

• Anonym (H)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-11-01 10:07:51 följande:

Känns fint och se att ni ger bekräftelse även fast ni inte vill/kan :) 
    Jag är själv man och det gör ont enda in i själen när nonchalerande eller ointresse visas. En liten puss eller ett litet leende tillbaks i följd av ett nej gör sån stor skillnad. 

Blir du nonchalerad av din partner?
  • Anonym (Lås)

Oftast är jag öppen för att bli förförd men om jag visar att jag inte vill och han fortsätter försöka kan jag bli rätt sur.

• Anonym (Em)

Jag vill känna mig åtrådd så jag uppskattar det och avvisar på ett lekfullt sätt. Undantaget är om jag mår väldigt dåligt, är väldigt stressad osv. Då blir jag besviken om han inte kan läsa av mig alls.

• Anonym (Det är okej)

Jag tycker det är hett när killar attraheras av en. 

Förr tafsade grabbarna när man var ute på krogen. Däremot gömde de sig ofta så man inte kunde se vem det var. Men det kunde vara hett med.

• Queen81

Älskar det. Känner mig åtrådd och bekräftad.
    Oftast nappar jag men kan/vill jag inte så visar jag att jag uppskattar det hn gör men säger typ "inte just nu älskling"

Svar på tråden Hur reagerar du när partnern ”tafsar”?