Inlägg från: Anonym (Malin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Malin)

Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?

Jag och min fästman älskar varandra men vi konstaterade väldigt tidigt att han inte kan ge mig allt jag vill ha sexuellt.

innan jag träffade honom hade jag en KK som var 16 år yngre, 199 cm lång och ENORM därnere. Det blev aldrig seriöst mellan oss av förklarliga skäl men varenda helg vi drack alkohol så kom han till mig fredag kväll och han fick inte åka hem förrän söndag kväll med skavsår (hihi).

Han blev lite sur när jag träffade min fästman och vi hördes inte på några veckor. Men som jag nämnde inledningsvis så insåg jag och min älskade att han inte kunde leva upp sexuellt kontra vad jag behövde och då föreslog jag en trekant med mitt gamla KK. Han var föga förvånande inte omöjlig gällande idén och kom över på fredagkvällen samma vecka.

vad som skulle bli en trekant blev istället att min fästman tittar på när jätten till man tar mig besinningslöst och han går igång på det på ett sätt jag inte trodde var möjligt.

vi ses 1-2 ggr i månaden och det är samma upplägg varje gång. Min gamla KK tar mig och min fästman tar på sig själv några meter ifrån.

Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig prova cuckolding eller hotwifing?