• Dr Nail

Varför gillar så många Trump?

Jag skiter i USA, jag skiter i deras abort, vapenlagar och migration. Men de påverkar fortfarande min plånbok, börsen och då är Trump generellt sett bättre.

• Dr Nail

Visst vore det ändå rätt kul om USA invaderar Danmark? Bara för att fuck Danmark.

• Dr Nail
    KillBill skrev 2025-01-26 13:16:17 följande:

Det är allvar nu. Sverige och EU måste agera kraftfullt mot Trump hot mot Danmark och Grönland. 

Fast han säger att Grönlands befolkning vill egentligen tillhöra USA? Kan det stämma? Han kanske vill befria dem.
  • Dr Nail
    KillBill skrev 2025-01-26 14:39:01 följande:
    Nej det kan inte stämma. 
    Det är politikerna. Vad säger folket? De kanske ska ha en demokratisk folkomröstning om att fortsätta tillhöra Danmark eller att gå in i USA?
  • Dr Nail
    Padirac skrev 2025-01-26 16:16:22 följande:
    Pratar du om Ukrainas befolkning och Putin?Spöke

Nä, bara ett märkligt sammanträffande att Trump och Putin använder samma retorik/demagogi om länder och befolkning de anser de behöver för att skydda sitt territorium...
    Död

Inte konstigt att Trump tycker att Putin är smart som ordnar fake folkomröstningar och sprider alternativ fakta ...

Kräks
    Men tänk om ca 115% av Grönlands befolkning röstar FÖR att till höra USA istället. Vad säger du då?
  • Dr Nail
    Anonym (Buff) skrev 2025-01-26 17:58:42 följande:
    Då blir det ju tydligt att 15% är fejkröster som Trump fifflat dit, precis som han gjorde med sitt egna val förra året. 
    Hur vet du att det är fejk? Konkreta bevis, tack?
  • Dr Nail
    Postman skrev 2025-01-26 19:59:31 följande:
    På nåt sätt måste ju amerikanerna sett nåt annat än vad vi har fått se tänker jag. Det är ju ändå väldigt många som har röstat på Trump. Mycket verkar också grunda sig i stor invandring, kriminalitet, rasism och annat. Många verkar upprörda över det. 
    Sen så är ju amerikanerna inte direkt kända för sin höga IQ heller.
  • Dr Nail

Det kommer inga nya bilder/videos på Trump. Alla bilder på honom är flera veckor gamla. Man undrar ju varför.

• Dr Nail

Visst skulle han fixa fred i Ukraina på 24 timmar? Har det gått 24 timmar än?

• Dr Nail

Taco har varit på sociala medier och skrivit krigsförklaringar igen (han som ska ha fredspriset). Hur mycket kommer han att sänka börsen innan han oundvikligen backar? Blir det lika illa som den hemska 9 april? Att vi ska behöva förlora pengar på grund av en apelsin....

• Dr Nail
    Padirac skrev 2025-10-13 16:47:35 följande:
    Är det mot US citizens i delstaterna eller mot andra nationer?
    Är väl både och på sätt och vis
Svar på tråden Varför gillar så många Trump?