Varför gillar så många Trump?
För då är våld helt okey och inte ett brott.
Men såklart, detta är typisk fascism och där fascisterna kan inte göra brott, och de politiska motståndarna hittar de på brott som inte ens existerar.
Och det är ett gäng som trumpen gett sig på, senast Bolton som de gjorde husrannsakan på.
Och mig veterligen blev det inget där, för ställt frågan många ggr vad är det dom hittade och jag bemöts av något som jag kallar Den Stora Bedövande Tystnaden, och när något gått allvarligt fel för dom, så blir det helt tyst.
Okej Trumps sexuella anklagelser. någon skrev varför ?Trump suportrar?, ?ignorerar? detta. Först och främst bevis och domar, förutom en civilbrotsligdom så finns det ingen dom. Civilmål har dessutom har en lägre bevisbörda för att fällas. Och bevis, om någon har det så får ni gärna dela med er.
Etablissemanget och mainstream media har sen hans första dag kastat all skit dom kan hitta på honom för att se om något fastnar. vänt varenda sten dom kan hitta och till och med skapat stenar. Jag tror detta gör en del skeptisk mot anklagelserna, rimligtvis med. Samt att det finns gott om folk som inte bryr sig om sanning, dom tror det är så endast för att dom hatar honom.
Epstein fallen finns det inte heller några bevis på att han har varit delaktig på något kriminellt sätt, om alls.
Alla Epstein dokument bör publiceras till det amerikanska folket, det är deras rättighet. Och alla som har varit delaktiga i klientlistan osv ska låssas in på livstidsfängelse, inklusive Trump om han skulle vara med där.
trumpen är redan med på den listan.
Och varför ska man inte nämna att det finns de som är okey med pedofili/sex med minderåriga, sexuella övergrepp och våldtäkter och bara om det är trumpen???
Finns faktiskt precis ingenting som du kan säga som ändrar att trumpen hade ett djupt samröre med Epstein, och den hemlighet de tydligen hade tillsammans.
Är det lika fint med att trumpen tar kvinnor mellan benen utan deras samtycke också?
Har du underlägg så dela med dig som sagt. Det finns inga bevis på att han var med i klientlistan eller bevis på att han deltog i något kriminellt.
2005 banade han Epstein från sina fastigheter, efter att han fick veta hur han hade behandlat tjejer på en av hans fastighet.
2006 Epstein blir arresterad efter att Trump hjälper offer samarbeta med polisen.
Kort in på hans första mandatperiod, skriver han på en exekutiv order mot människohandel och startar utredningar. Mellan Bidens mandatperiod gör man ingenting och startar inga utredningar, varför?