Anonym (MAGA) skrev 2025-08-02 18:42:00 följande:
Varför folk gillar Trump är nog för att stora delar av världen är less denna vänstervridning som har skett, att människor blir jagade för att de har "felkönat" en människa, att det finns över 700 kön att välja bland på Facebook, att nu är det inte kvinnor som är gravida, utan "du som gravid person".
Känslan av att sunt förnuft försvinner i en hets av att göra en liten klick nöjda.
Samma sak med illegal invandring vilket görs redan på namnet, illegal, kommer du till landet olagligt har du begått ett brott och är därmed kriminell. Jag är inte problemet med att deportera dessa. "Men deras barn då? De har ju rotat sig i landet!" Så USA är det enda landet de kunde söka fristad i i hela världen? De kunde inte söka asyl någon annanstans om de nu först sökte asyl i usa och fick avslag?
Jag förstår inte varför det är dåligt att ta tillbaka makten till folket, mer jobb inom landet, mer politiska beslut inom landet osv. Jag vill samma sak med Sverige ut ur EU och fler tillverkningsjobb i Sverige istället för att skicka allt till Kina.
Sedan om politikerna fattar idiotiska beslut inom landet får man byta ut dom. Men man har större chans att påverka det som sker inom landet än utomlands.
Så illegal invandring är ett problem för att det är kriminellt, ändå så röstar på och dyrkar Maga en kriminell pedofil som är på väg att pardon en av historians största child trafficking peddo co conspirator? Vänta bara, snart utses väl Ghilane Maxwell till minister av National Center for Missing and Exploited Children kort efter sin förutsedda frigivning.
Maga gick från Pizzagate till äsch, lite pedofili är väl inte så farligt ganska så snabbt. Vidrigt folk det där.