Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Varför gillar så många Trump?

nihka skrev 2025-06-16 01:42:25 följande:
    Som ett av världens mest jämlika och demokratiska länder står Sverige långt från Trumps politiska mål. Mest hatad är han av sina motståndare i USA. 
    Så är det.
  • Anonym (Hm)
    klyban skrev 2025-06-16 09:55:36 följande:

Varför man ens funderar på att rösta på en som gör våldtäkter, sexuella övergrepp, figurerar med pedofilin Epstein, är en Felony osv....

trumpen är både pest och kolera.

Det är obegripligt. 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (GF) skrev 2025-06-18 15:56:18 följande:
    Oj, en öm tå att skoja om Trumpen?
    Verkar vara så.
  • Anonym (Hm)
    nihka skrev 2025-07-01 19:04:13 följande:
    Det land som har svårast för Trump är utan tvekan USA. Sällan har någon ledare varit så långt ifrån att ena landet. Skulle inte förvåna mig om USA faller isär likt Sovjetunionen.
    Det skulle inte jag heller bli.
  • Anonym (Hm)
    nihka skrev 2025-07-02 18:44:32 följande:
    Nä, det var jag. Eller lika mycket min förtjänst iaf.
    Skrattande
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Buff) skrev 2025-07-13 13:19:50 följande:

Kan mycket väl hända att Epsteingate är det som får trump att gå under. Maga har börjat vakna upp nu och är arga. 

Det är på tiden.
  • Anonym (Hm)
    Kermit1561 skrev 2025-07-17 14:35:59 följande:
    Jag är inte upprörd, det är som sagt bara förväntat beteende, det som förvånar är väl att så många inte verkar bry sig men det gör det också viktigt att faktiskt lyfta fram hur ofta han faktiskt ljuger för det innebär att inget han säger går att lita på.  

Ja, politiker brukar tänja på sanningen, ofta är det som sagt en tolkningsfråga där motparten misstolkar med flit. Men det är ju det som gör Trump så unik, han ljuger om helt uppenbara saker som lätt går att kolla och som är uppenbart fel. Det handlar inte längre om att tänja på gränser som politiker brukar göra utan om helt uppenbara lögner. Och det är unikt för trump, det har inget med höger/vänster att göra.  Den enda som kommer i närheten i ljugande är den ryska regimen. Men där finns det ju en lång tradition av det. 

Bra skrivet.
  • Anonym (Hm)
    Kermit1561 skrev 2025-07-21 16:42:54 följande:
    Det är ju iofs inget nytt att han inte har koll på vilka beslut han tagit. Handelsavtalet de hade/har(?) med Kanada som han kritiserade vitt och brett var det ju han själv som signerade under sin första period. 
    Han har kritiserar alltså sina egna tidigare beslut men skyller på andra och hans maga-anhängare är för dumma för att kolla upp...

Om ett par år kommer han kritisera alla tullar och skylla på Biden....  Trump och hans anhängare har BDS, Biden derangement syndrome
    Skrattande
  • Anonym (Hm)
    Kermit1561 skrev 2025-07-22 11:40:23 följande:
    Fakta är att Trump ljög, igen. 
    Man blir inte förvånad.
Svar på tråden Varför gillar så många Trump?