• Anonym (K..Y)

Nattens tankar

Jag (f38) är mer K@T än min man.
    Det finns dagar jag känner att jag kommer sprickas om han inte gör nått eller vill något!

Min hjärna går i 1000 tankar på allt som går att göra och vill göra med honom..
    Men senaste tiden kan jag inte låta bli att tänka på hur andra män skulle kunna tillfredsställa mina behov.

Jag älskar honom och sex är viktig för mig.. det är där jag kan släppa kontrollen helt. Min restart knappe.

Sex är sex..
    Kärlek med sex är extastisk 
    Men sex utan kärlek kan väl oxå vara/bli extatisk..

• Svar på tråden Nattens tankar
  • Anonym (K..Y)
    Anonym ((Samma sits)) skrev 2024-11-06 09:35:04 följande:
    Jag har funderat på det också men vet inte hur den idén skulle landa hos min partner. Men det vore ju lika bra när man ändå tappat den delen i förhållandet att man kommer överens om att ha det så..
    Ja det är ju en väldigt känslig ämne om den tas fel.
    Mannen föreslog det att leka med andra ihop och vi började testa.. bästa sexet vi haft ihop på länge då båda var på samma tankesätt. Men efter en dipp så stängdes den dörren. Han ville inte fortsätta och ville inte dela mig .. 
    En komplicerad situation
  • Anonym (K..Y)
    Freddie K skrev 2024-11-06 09:36:18 följande:
    Jag tänkte inte så långt. Skäms. Önskar i alla fall att jag kunde hjälpa dig på något vis.
    Hur....?
  • Freddie K
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 09:39:38 följande:
    Hur....?
    Jag vet inte riktigt. Oj, jag är verkligen inte bra på sånt här. Haha. Skäms. Du är i alla fall inte ensam.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (K..Y)
    Freddie K skrev 2024-11-06 09:40:58 följande:
    Jag vet inte riktigt. Oj, jag är verkligen inte bra på sånt här. Haha. Skäms. Du är i alla fall inte ensam.
    Haha ok.. 😄 
  • Freddie K
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 09:43:37 följande:
    Haha ok.. 😄 
    Om du vill kan du ju skriva privat. Jag vet att det inte är samma sak, men. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym ((Samma sits))
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 09:38:53 följande:
    Ja det är ju en väldigt känslig ämne om den tas fel.
    Mannen föreslog det att leka med andra ihop och vi började testa.. bästa sexet vi haft ihop på länge då båda var på samma tankesätt. Men efter en dipp så stängdes den dörren. Han ville inte fortsätta och ville inte dela mig .. 
    En komplicerad situation
    Jag förstår. Jag har nog landat i att jag måste göra nåt för att "rädda" mig själv. Det är tufft att inte känna att någon vill ha en och inte uppskattar det ansträngningar man gör. Vet bara inte hur jag ska gå tillväga =)
  • Anonym (K..Y)
    Freddie K skrev 2024-11-06 09:45:59 följande:
    Om du vill kan du ju skriva privat. Jag vet att det inte är samma sak, men. 
    Skrivit
  • Anonym (K..Y)
    Anonym ((Samma sits)) skrev 2024-11-06 09:47:50 följande:
    Jag förstår. Jag har nog landat i att jag måste göra nåt för att "rädda" mig själv. Det är tufft att inte känna att någon vill ha en och inte uppskattar det ansträngningar man gör. Vet bara inte hur jag ska gå tillväga =)
    Ja det är en svår situation.. men kanske värt att prata om det ?? Testa trekant ihop? Gå på klubb?
  • Anonym ((Samma sits))
    Anonym (K..Y) skrev 2024-11-06 09:57:13 följande:
    Ja det är en svår situation.. men kanske värt att prata om det ?? Testa trekant ihop? Gå på klubb?
    Ja till slut måste jag ju prata om det (igen). Men här och nu måste jag bara få leva ut mina sexuella behov =)

Har du och din man barn också?
  • Anonym (K..Y)
    Anonym ((Samma sits)) skrev 2024-11-06 10:05:08 följande:
    Ja till slut måste jag ju prata om det (igen). Men här och nu måste jag bara få leva ut mina sexuella behov =)

Har du och din man barn också?
    Mm.. förstår dig

Ja det har vi...ni då?
Svar på tråden Nattens tankar