• Agda90

Frun har tappat sexlust

Anonym (HH) skrev 2024-11-06 08:41:21 följande:
    Frun har tappat sexlust

Hej
    för typ 3 år var jag otrogen och min frun fick veta detta och blev lite problem men det löste sig till slut.
    efter det min fru har fått depression och vårt sexliv har förändrat totalt från 4 eller 5 gånger per vecka har blivit max 2 gånger per månad.
    frugan säger att hon har tappat intresse för sex och att även om hon tvingas sig att ha sex det går inte hon typ stop.
    hon vill gärna ha sexlust tillbaka men hon vet inte hur?
    är det någon som har haft samma upplevelse som kan hjälpa oss.
    min fru tar tabletter mot depression.
    tack för hjälpen.

Lite problem????
    Menar du att du inte krälade och bad och bönade om ursäkt och gjorde allt för att bygga upp det du hade förstört?
    För även om det "bara" var ett misstag och "bara" hände en gång så gjorde du bort dig på ett vidrigt sätt och ditt jobb borde vara att göra allt och mycket mer för att din fru verkligen ska förlåta dig. Så börja där!
  • Agda90
    Anonym (HH) skrev 2024-11-11 18:05:28 följande:
    För att jag var dum
    jag har en fru som är jättesnygg, fin kropp, hon är duktig på sex, inget att klaga på
    Alltså är det det enda din fru är? En snygg kropp och bra på sex?
    Du låter sjukt ytlig. 

Jag älskar min man för den underbara människa han är. Hans humor, hans varma omtänksamhet, hans förmåga att veta vad jag tänker / känner / behöver, hans sätt att hålla mig varm på nätterna när jag fryser... Alltså den listan kan jag göra hur lång som helst. Sen att han är oerhört snygg och sexig hade inte räckt för mig om inte det andra hade följt med.

Var är de djupare känslorna för din fru!? 
  • Agda90
    Anonym (HH) skrev 2024-11-12 10:22:58 följande:
    Du får inte förstår mig, jag sa att min fru är snygg och har fin kropp och är bra på sex för att bara visa att hon var bra på sex sättet, ofta män är otrogen på grund av kvinna har inte lust eller inte fin kropp.
    Min bra är bra på allt därför älskar jag henne
    Nej, jag har inte missförstått. Du är ytlig och verkar inte veta vad kärlek är. 
Svar på tråden Frun har tappat sexlust