Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • felicityporter
    Anonym (Jo) skrev 2024-11-07 21:33:44 följande:
    Agenda...? Du tror att jag tjänar något på om ts gör abort? Läs trådstarten en gång till. Hon har skälen klara för sig, det har bara inte landat känslomässigt. Det som är osjysst är väl isf att försöka få henne att ändra sig istället för att följa beslutet.

Jag har inte ett dugg trauman efter aborter. DU däremot kastar skit på andra användare! Vad har DU för agenda?
    Jag pushar ingen människa som säger att hon är osäker till ett oåterkalleligt beslut som hon riskerar att ångra resten av livet. Det är fult gjort av dig, hon skriver ett flertal gånger att hon inte känner sig säker på att abort är det enda rätta och då ska hon verkligen inte genomgå en, åtminstone inte just nu. Det förstår alla utom du.
  • felicityporter
    Anonym (Jo) skrev 2024-11-07 22:02:39 följande:
    Dessutom skriver ts inte alls att hon inte känner sig säker på aborten, däremot att hon inte är mentalt redo och att hon vill landa i beslutet först. Läs trådstarten, det underlättar!

Hon skriver ingenstans det du påstår.
    Hon skriver att hon vill vara 100% säker innan hon genomgår en abort, annars känner hon sig tvingad/pressad till det. Varför pressar du då henne att genomgå något hon inte känner sig säker på?
  • felicityporter
    Anonym (Jo) skrev 2024-11-07 22:16:38 följande:
    Nej, det skriver hon inte heller. Hon skriver att hon "vill få landa i beslutet 100 %" så att hon känner att det är helt och hållet hennes eget beslut. Det står däremot INTE att hon är OSÄKER på beslutet i sig, bara att det måste LANDA.
    Varför pressar du då henne till att ta tiden imorgon innan hon har ?landat? i beslutet? Tycker du att det är snällt gjort av dig?
  • felicityporter

Hon skriver ju själv att hon känner sig pressad och tvingad till aborten om hon genomgår den imorgon, varför vill du att hon ska ta ett förhastat beslut så otroligt mycket att du skriver flera inlägg om att det är det enda rätta? Mycket osympatiskt av dig.

• felicityporter
    Anonym (dessa patetiska prolifers) skrev 2024-11-28 21:57:09 följande:
    Ja, det är något som du tydligt saknar. Något mer du önskar?
    Jag anser att det är du som är respektlös här eftersom ditt med ditt nick ?dessa patetiska prolifers? försöker förstöra hen desperat och ledsen kvinnas tråd med att göra dina egna politiska statements. Ganska smutsigt gjort av dig tycker jag, du kan starta en egen tråd där du driver din politiska propaganda och låta TS tråd vara ifred från din ideologi och politiska propaganda. Tack!
  • felicityporter
    Anonym (dessa patetiska prolifers) skrev 2024-11-28 23:27:43 följande:
    Haha så inlägget som citerades var inte värre än mitt nick? Jag är inte ute efter en diskussion, förhoppningsvis tas nämnda inlägg bort men ville inte lämna det helt obemött. Du verkar vara sugen så starta en tråd om du vill, jag har som sagt inget intresse vilket går att utläsa på mitt korta svar. Som nu blev långt. Håhåjaja.
    Eh, va?! Ditt svar var ju endast i syfte att provocera och att sprida ditt eget politiska budskap. Därav var det också kort, då du inte hade något att säga egentligen. Tråkigt att du förstörde en tråd, men det kan inte göras ogjort nu. Hoppas du känner dig glad över att du minsann visade var skåpet ska stå och hur patetiska de du kallar för ?prolifers? är. Hoppas det var värt det för dig, lycka till!
Svar på tråden Abort imorgon men ej mentalt redo :(