Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Sambon vill bli pillad i rumpan

Min sambo gillar ett finger i rumpan och kommer ofta när jag använder den på henne, det är inget jag gör varje vecka, knappt varje månad men när jag märker att hon är avslappnad och redo så kan ett finger åka dit. 

Vi har analsex ibland men fingrar är kanske vanligare, vilket fall så frågade jag henne rakt ut när jag var inne i henne med ett finger om hon ville ha något mera där - hon sa att det ville hon. Jag fortsatte med flera fingrar och tillslut med min k*k. Så mitt tips är att fråga henne! 

En rolig anekdot var när jag inte lyckades ge henne en orgasm så hon tog liksom över och började onanera själv - hon hon ändå inte kunde komma blev hon lite frustrerad. När jag förstod att hon behövde en orgasm den dagen så använde jag ett finger och började smeka hennes anus istället. Efter en liten stund och när jag kände att hon slappnade av så åkte ett finger in och inom 15 sekunder så kom hon hårt! Jag sa till henne att du behövde tydligen något i röven för att komma och då log hon och sa tydligen! 

Svar på tråden Sambon vill bli pillad i rumpan