Inlägg från: Anonym (Suseday) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suseday)

Gett upp för 4 år sen..

Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 06:46:01 följande:
    Gett upp för 4 år sen..

Tur man gett upp allt som innebär dejting, sex och annat... sitter nu och läser artiklar i olika tidningar om "så är våra vanliga sexfantasier", "Så kan du som man ha sex 3 gånger så länge", " så lång penis föredrar kvinnorna", " Skärp er "snällisar" - det är ni som förstör era egna relationer".

Verkar vara ett stort kaos idag om hur man ska vara som man i ett förhållande, i dejting sammanhang, osv.
    Längd på penis, ok?? nytt förslag på dejting då kanske? första dejten får mannen dra ner byxorna och få till att praktstånd får dejten stå och mäta med måttband?...

Nä tacka fan för at man lagt av med allt de där och lever loppan som singel.

Jag förstår dig, är kvinna, från mitt perspektiv allt man ska vara och göra och tycka osv.... dessto mer man matas med det dessto mindre vill en ställa upp på det
    bättre bara fokusera på sitt liv o det man trivs med 
    man måste inte ha sex med nån o eller ha en relation ibland är ens egen sällskap o naturen det bästa
  • Anonym (Suseday)
    Anonym (Gissar) skrev 2024-11-11 06:51:13 följande:

Låt mig gissa , du är inte nöjd med längden /har liten . Istället för gnälla , acceptera. Det får vi andra göra med saker och ting.

Om det  är kvinnor som sitter o skriver sånna här kommentarer till män
    Hur fan ska det då bli fred på jorden ?
  • Anonym (Suseday)
    Anonym (Hi) skrev 2024-11-12 12:47:17 följande:
    Men starta en bitter gnälltråd på familjeliv över alla kvinnor går bra? Är det bara män som får gnälla och kvinnor ska tyst acceptera det för att skapa "fred på jorden"
    Jag tolkar inte in ngn kritik mot mig eller andra kvinnor i det han skriver, tycker bara det är befriande att någon reagerar på allt befängt som man annars bara ska acceptera ....XD ! 
  • Anonym (Suseday)
    Anonym (Hi) skrev 2024-11-12 15:33:38 följande:
    Du misstolkar mig. Jag har aldrig påstått att den här tråden är "kritik mot kvinnor" Det här är bara en helt vanlig bitter gnälltråd över kvinnor skriven av en incel. 

En lycklig kille i skogen skulle aldrig få för sig att författa en sån här bitter tråd. Ts hade ett kliande behov att kräkas lite. Hur bidrar han till "fred på jorden"? Bara kvinnors uppgift eller?
    Du kanske själv  misstolkar andra pga gamla erfarenheter, funderat på det ?
    tycker du ska gå till dig själv och ta reda på varför du reagerar som du gör o även ni andra som reagerar med elaka kommentarer personangrepp osv. som ni gör har läst alla kommentarerna nu. 
Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..