• Anonym (Nyvaken---)

Gett upp för 4 år sen..

Tur man gett upp allt som innebär dejting, sex och annat... sitter nu och läser artiklar i olika tidningar om "så är våra vanliga sexfantasier", "Så kan du som man ha sex 3 gånger så länge", " så lång penis föredrar kvinnorna", " Skärp er "snällisar" - det är ni som förstör era egna relationer".

Verkar vara ett stort kaos idag om hur man ska vara som man i ett förhållande, i dejting sammanhang, osv.
    Längd på penis, ok?? nytt förslag på dejting då kanske? första dejten får mannen dra ner byxorna och få till att praktstånd får dejten stå och mäta med måttband?...

Nä tacka fan för at man lagt av med allt de där och lever loppan som singel.

• Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..
  • Anonym (K)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 11:39:29 följande:
    "MINDFUCKED", missade du ?
    Men vad menar du med mindfucked? Och hur som helst lär det vara en större röd flagga för potentiella partners än att vara bitter. Du har inte funderat på terapi för att lösa upp de där sakerna?
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (Em) skrev 2024-11-11 11:40:31 följande:
    Vad är skillnaden? 
    Är inte bitter, men vissa här verkar väl tycka att jag ska ge mig och ta fram ett måttband här på älgpasset, dra ner byxorna i - 3 grader och börja mäta min penis....
  • Anonym (Em)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 11:43:03 följande:
    Är inte bitter, men vissa här verkar väl tycka att jag ska ge mig och ta fram ett måttband här på älgpasset, dra ner byxorna i - 3 grader och börja mäta min penis....
    Tror att det är för att du är just bitter som du tolkar svaren så. 
  • Anonym (K)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 11:43:03 följande:
    Men du fattar inte själv att de där idiotiska artiklarna inte har särskilt mycket att göra med verkligheten....?
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (K) skrev 2024-11-11 11:48:00 följande:
    Men du fattar inte själv att de där idiotiska artiklarna inte har särskilt mycket att göra med verkligheten....?
    Förstod verkligheten tillräckligt för 4 år sen.. varför tror du att jag la av med att lägga ut mig på dejtingmarknaden?
  • Anonym (K)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 12:12:00 följande:
    Förstod verkligheten tillräckligt för 4 år sen.. varför tror du att jag la av med att lägga ut mig på dejtingmarknaden?
    Tydligen fattar du inte ändå. De där artiklarna motsvarar inte vad den stora massan av kvinnor tänker och tycker.
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (K) skrev 2024-11-11 12:18:07 följande:
    Tydligen fattar du inte ändå. De där artiklarna motsvarar inte vad den stora massan av kvinnor tänker och tycker.
    Fattar tillräckligt när större antalet kvinnor runt min ålder + - 10 år, hellre väljer att fly staden och flytta till "fjollträsk", i min stad är vi ca 80%/ 20% män mot kvinnor, Du kan ju gissa hur många av dom 20% är singel..
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Em) skrev 2024-11-11 11:35:56 följande:
    Hade du inte varit bitter hade du inte startat den här tråden.
    Du är ett bitter-troll. Jag har sett dig kalla folk bitter i säkert 20 trådar nu.Det är du som är bitter. Sluta tala om för folk vad de är och hur de tänker bara för du gissar.
  • Anonym (WhatEhhh)
    Anonym (Nyvaken---) skrev 2024-11-11 12:26:00 följande:
    Fattar tillräckligt när större antalet kvinnor runt min ålder + - 10 år, hellre väljer att fly staden och flytta till "fjollträsk", i min stad är vi ca 80%/ 20% män mot kvinnor, Du kan ju gissa hur många av dom 20% är singel..
    Jag tror vad hon säger är att det du läser har inget med din situation att göra.
    Det är två skilda saker.
  • Anonym (Nyvaken---)
    Anonym (WhatEhhh) skrev 2024-11-11 12:34:27 följande:
    Jag tror vad hon säger är att det du läser har inget med din situation att göra.
    Det är två skilda saker.
    Har ingen här något jobb att gå till?
Svar på tråden Gett upp för 4 år sen..