Inlägg från: Anonym (Bocken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bocken)

Otrohet kan man gå vidare?

Var det samma tjej han var otrogen med båda gångerna?

Kommer även hon på denna julfest?

Om din kille bryr sig om dig alls så går han såklart inte på någon mer julfest i hela sitt liv. Ett litet pris att betala för att du låter honom vara kvar trots detta.

• Anonym (Bocken)
    undrandetjej123 skrev 2024-11-14 17:49:53 följande:
    Det var samma tjej.

Nej hon bor inte här utan i en helt annan del av landet. En kollega. Det här är en julfest som hans kompis anordnar. Jag är välkommen jag med men jag är väldigt äcklad över ordet julfest så på ett sätt så överreagerar jag ju. 

Ja, det tycker väl jag med på ett sätt.
    Förstår precis varför du äcklas av ordet julfest. Har varit med om ett förhållande som slutade just med otrohet på en julfest. Det var många år sedan nu men varje gång jag hör ordet julfest blir man påmind.
  • Anonym (Bocken)
    undrandetjej123 skrev 2024-11-14 18:11:19 följande:
    Fy fan. Beklagar. Jag har svårt för julen överlag sen innan pga min barndom. Jag vet inte om jag nånsin kommer vilja gå på nån mer julfest. 
    Julen är en speciell högtid på många sätt. Rolig för vissa och ångestladdad för andra.

Inte för att dra ner stämningen på något sätt, men för min del hade det inte funkat om hon hade gått på någon mer julfest. Hade suttit hemma med konstant ångest.

Hoppas det går bättre för dig!!!
Svar på tråden Otrohet kan man gå vidare?