• Hellishen

Blöder sönder mina trosor

Överväg tampong.

Köp menstrosor, sådana med inbyggd absorbtion som man tvättar och använder igen.

Sov med cykelbyxor/shorts för att hålla allting på plats och få ett extra skyddslager.

Hur gammal är du?
    Låter orimligt att ha det sådär.
    Om du är klar med att skaffa barn kan du göra ett ingrepp där de bränner av livnoderslemhinan för att minska blödning. Be om en sådan isf, för vården verkar inte ha vett att erbjuda det själva utan tycker att kvinnor ska leva i mensmisär.

• Hellishen

Du måste söka vård! Om du är färdig med att skaffa barn kan du be du få göra en ablation av livmoderslemhinnan. Blir så jävla upprörd att allting ska anses normalt bara för att man är kvinna!!!!

Helt orimligt att du ska lida så.

www.ds.se/patient-och-narstaende/infor-operation/kvinnoklinikens-operationer/novasure/

Anonym (Också pcos) skrev 2024-11-15 18:08:57 följande:

Jag har också pcos och haft problem. Efter tredje barnet så är de extremt mycket och vanliga bindor är totalt värdelösa. De ända som funkar för mig är vuxen blöjor, skit pinsamt och så men de ända som hjälper, tur att jag och mannen har varit tillsammans väldigt länge 

• Hellishen

Och vad är det för mupp som gör tumme ner på mitt inlägg? Någon som vill att kvinnor ska lida?

Svar på tråden Blöder sönder mina trosor