Meddelande borttaget
Inlägg från: Anonym (Hmm)
|
-
-
Meddelande borttaget -
Gud vilken otrevlig människa du är.Anonym (Moi) skrev 2024-11-16 15:26:12 följande:Vad tänker du och andra som gör samma sak med? Som anhörig till cancersjuk spyr jag på er som kommer med era tvärsäkra påståenden om orsaker där budskapet alltid är att det är ens eget fel och lösningen är ingefära, antiinflammatorisk kost eller kolloidalt silver. Vidrigt beteende. Om du gör samma sak IRL, har någon någonsin tackat dig?
Finns det något i mitt inlägg som var direkt felaktigt? -
Så du håller med om att det kan förlänga livet, men inte bota.. Och vem är du att dra den gränsen om man får fråga?EpicF skrev 2024-11-16 23:36:07 följande:De flesta hade inte tagit märkliga kostråd från en totalt okänd skribent på nätet.
Men absolut kan rätt kost delsvis förlänga livet vid obotlig cancer. Men inte bota cancer. Ändring i kosten botar aldrig cancer men kan vara med och förbedra livskvalitén.
Vad i mitt inlägg var direkt felaktigt? -
Jag hoppas du tog mitt första inlägg på rätt sätt ts. Oavsett vad alla andra tolkade det som...Anonym (Rädd) skrev 2024-11-16 23:38:21 följande:Skulle uppskatta om ni har er diskussion i en egen tråd. Det är inte lämpligt att diskutera det ni gör vidare i min tråd. Jag har det redan jobbigt. -
Varför tolkar ni det som att mina råd handlade om att undvika cancer och att råden därför var "för sena" eller ett hån och gud vet allt..?Anonym (Jill) skrev 2024-11-16 23:38:16 följande:Men varför skriva en sådan sak när tråden inte handlar om hur man får Cancer? Att komma med råd om hur man undviker att få Cancer är väl inte nödvändigt med tanke på att han redan har det..Dessutom blir det ett skuldbeläggande.
Du är inte den smidigaste personen direkt. Tänk på att du skriver till någon som är i sorg och chock och försök sätta dig in i dennes situation.
Jag gav exempel. Det finns tusen andra sätt att få kroniska inflammationer på.
Ja? Och vad vet ni om min situation? Jag kanske är/varit i liknande sits och gav mitt bästa råd utifrån det för att hjälpa. Det är väl jävligt otrevligt att slänga ur sig att man är vidrig bara för det..? -
Ok. Missade det inlägget. Tråkigt att du tolkade det så. Jag ville bara hjälpa.Anonym (Rädd) skrev 2024-11-16 23:48:12 följande:läs inlägg 26. Jag tänker inte diskutera detta vidare med dig. Det är inte passande och inget jag behöver? jag är gravid och min man ska dö?. Du kan nog visa hänsyn. Om du vill?.