• Anonym (Hynda)

Konstiga män

Träffar en man 50+ som verkligen inte vill prata om varken känslor eller framtid. (Vi har träffats i lite mer än tre månader.)Eller jo sin egna framtid, jag är inte med i dom planerna. När jag säger nåt säger han bara att vi får ta de som de kommer o vi får se vart de leder. Om jag vill ha en diskussion om nånting som har med framtiden eller känslor att göra så blir han förbannad rent av. Skriker o suckar högt. Om han förolämpar mig så frågar jag så klart vad han menar o då är jag tydligen oxå jobbig som vill fråga om allting o han är så trött. Han har ingen förståelse för mitt liv o mina barn som jag måste ta hand om men när de kommer till honom o hans faktiskt vuxna barn så är de helt annorlunda. 

Han säger att han vill ha de bra bara o de enda vi gör är att knulla. Om han säger att han saknat Mig o jag kommer dit så de första han gör är att stoppa handen mellan mina ben o klämma på brösten. Ofta är han redan naken när jag kommer. Men jag har sagt att jag inte vill de Så men han kan inte förstå varför man inte vill ha de skönt?. 

det går helt enkelt inte att prata med denna människa. Efter världens bråk för att jag gick till fel rum o betedde mig fel o vi inte pratat på flera dagar så får jag inte prata om den händelsen utan han frågar om jag har tid att komma o knulla ikväll. Vad fan är de för fel på män!!!

• Svar på tråden Konstiga män
  • Anonym (Vad är oklart?)
    Anonym (llllllllll) skrev 2024-11-15 14:40:14 följande:

varför träffar du ens människan? Lite fel på dig också som fortsätter att gå dit...

Tvärtom är det friskt att en kvinna blir bunden till män hon har sex med. Män binder sig inte via sex. Just därför är situationen så skadlig för TS.
  • Anonym (Hynda)

Han säger ju att man vet inte vad som händer o de är ju sant men man kan ändå ha intentioner men om jag säger så blir han arg. Jag vet att man inte vet om vi kommer gifta oss men man borde ju ändå veta typ vad man vill. Men eftersom han aldrig pratar med mig eller ens vet nånting om mig så antar ju jag att han inte är intresserad medan han säger att man vill ju inte veta allt på en gång för då är de inte spännande. Allt känns som bara skitsnack

• Anonym (Hmmm ...., ,)

Vad är det som är konstigt/oklart?

Han är ju ÖVERTYDLIG med vad han vill... Ha sex... INGET ANNAT, inte idag och troligen aldrig någonsin... Med dig... 
    .

Anonym (Hynda) skrev 2024-11-15 14:45:45 följande:

Han säger ju att man vet inte vad som händer o de är ju sant men man kan ändå ha intentioner men om jag säger så blir han arg. Jag vet att man inte vet om vi kommer gifta oss men man borde ju ändå veta typ vad man vill. Men eftersom han aldrig pratar med mig eller ens vet nånting om mig så antar ju jag att han inte är intresserad medan han säger att man vill ju inte veta allt på en gång för då är de inte spännande. Allt känns som bara skitsnack

TS, du hör inte vad han säger.

Han säger alltså att han bara är intresserad av sex med dig, han vill ingenting annat med dig. Sedan säger han att han ändå inte kan vara 100% säker på vad han vill senare, men tro mig:
    Han kommer aldrig att binda sig vid dig. ALDRIG.
  • Anonym (llllllllll)
    Anonym (Vad är oklart?) skrev 2024-11-15 14:42:56 följande:
    Tvärtom är det friskt att en kvinna blir bunden till män hon har sex med. Män binder sig inte via sex. Just därför är situationen så skadlig för TS.
    Det är inte friskt att bli bunden till någon som behandlar en som skit.
    Anonym (llllllllll) skrev 2024-11-15 14:58:13 följande:
    Det är inte friskt att bli bunden till någon som behandlar en som skit.
    Bindningen är oxytocinstyrd. Just därför får också TS så svårt att nu inse vad den här mannen faktiskt gör och säger.
  • Anonym (Hynda)

Han säger såklart inte rätt ut att han bara vill ha sex men jag märker ju att det hela bara går ut på de

• Postman

Släpp honom och leta vidare om du inte är nöjd. Om det stämmer det du beskriver så låter ni inte kompatibla. Helt ärligt så tycker jag att det inte känns helt sunt.  

• Anonym (Hynda)
    Postman skrev 2024-11-15 15:16:48 följande:

Släpp honom och leta vidare om du inte är nöjd. Om det stämmer det du beskriver så låter ni inte kompatibla. Helt ärligt så tycker jag att det inte känns helt sunt.  

Klart jag inte är nöjd. Jag vill ha djupa samtal o kärlek. Inte ett knull liksom 
  • Anonym

Så är denna "person" värd x antal fler trådar?

Svar på tråden Konstiga män