Meddelande borttaget
Inlägg från: Anonym (Antiextremist)
|
-
-
Inget av det hon säger är antisemitiskt. Pinsamt att du urvattnar antisemitism.AndreaBD skrev 2025-02-14 13:55:13 följande:Har också kollat den, den killen är bra. Han har studerat historia.
Jag såg en intressant video nyss. "FN-informatören" Francesca gav en intervju där hon försöker hävda att hon inte är antisemit... men hon gör inget bra jobb av det alls. Snarare blir det tydligt att hon är antisemit. Ska se om jag hittar annat än små delar av den i andras videon.
Jag hittar bara den här, inte hela intervjun, men det kanske är det viktigaste. -
Och du litar på jpost den mest extrema sionistiska källan? 😂😉Mentat skrev 2025-02-14 10:49:22 följande:Den här killen diskuterar just Al Jazeera och hur de rapporterar olika i engelska och arabiska versionen:
">Qatar's WAR against Israel (Dominating the media and academia to eliminate Israel) -
Meddelande borttaget -
FN har dokumenterat fruktansvärda rapporter om tortyr och sexuella övergrepp i israeliska fängelser. Palestinier fängslas utan rättegång och fängslas för att de är emot ockupation. Män och kvinnor hålls bundna till sängar i blöjor och ögonbindel, avklädda, berövade mat, vatten och sömn och torterade med cigarettbrännskador, waterboarding, elchocker och till och med våldtäkt och gruppvåldtäkter, som tom stöds av högerextrema israeliska politiker.
-
Palestinska barn hanteras som djur av Israel.
press.raddabarnen.se/pressreleases/vittnesmaal-fraan-palestinska-barn-i-israeliska-haekten-fyra-av-fem-barn-utsattes-foer-fysisk-misshandel-3048066

-
👍
-
Bernie Sanders om hur AIPAC jobbar.
-
Netanyahu är en krigsförbrytare.
-
Antisemitism missbrukas av sionister. Att kritisera Israel för folkmord, ockupation, etnisk rensning, markstöld och olagliga bosättningar är inte hat mot judar. Sionismen är största hotet mot våra moderna demokratiska värderingar.nattuw skrev 2025-02-15 17:00:03 följande:Det handlar inte om att känna igen antisemitism utan om att det idag inte går sprida antisemitism utan att förneka att det är antisemitism.