Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Vanligaste orsaker till att män tappar sexlusten

Anonym (Blev asexuell) skrev 2024-11-19 15:29:36 följande:
    Kunde inte ha sagt det bättre själv. Exakt så blev det för oss. Jag var länge den drivande, smekte, uppvaktade, gjorde sysslor till höger och vänster. Men det var ständiga ursäkter, hon var trött, ville se färdigt serien, läsa bok, mm mm mm i det oändliga.....

Jag försökte det mesta, blommor uppvaktning, föreslog i desperation att vi kunde träffa andra, både tillsammans och enskilt.....inget resultat

Så jag har checkat ut från sexlivet nu. Det räcker. Jag blir inte kåt längre.
    Skulle du få chansen till en annan som är intresserad av dig så lär du funka igen. Varför leva ihop med en asexuell? Dra o hitta nån som vill bemöta dig med samma nivå
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Bonzo) skrev 2024-11-20 08:55:02 följande:
    Just det, det är alltid alltid alltid mannens fel. En kvinna kan inte bli 
    deprimerad, slappa till sig eller bli shoppingmissbrukare om inte mannen har orsakat det. För kvinnor är perfekta, män är djur.

OBS! Ironi.
    Ser mer sanning än ironi i din kommentar haha. 
    Varje gång man lyssnar på kvinnor så är det i grund o botten alltid vårat fel. Hur dom än uttrycker sig så är det männens fel
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Konsekvens) skrev 2024-11-20 11:33:23 följande:
    så du valde att fortsätta med en kvinna trots att ni inte matchade sexuellt? snacka om att vilja skapa ett olyckligt liv för sig själv..
    Kanske matchade som handen i handsken på andra planer? 
Svar på tråden Vanligaste orsaker till att män tappar sexlusten