Inlägg från: Bubbelibob |Visa alla inlägg
  • Bubbelibob

Är kåt hela tiden?

DIN Sexlust är INTE ett Problem!

SEX är naturligt, Sunt och hälsosamt! 

Problemet är att ni inte synkar, är i FAS?

DU ska Aldrig behöva skämmas över din sexdrift! Den är ett grundläggande fysiskt behov! 

Jag själv följer lite olika motton och filosofier! Tex:

"Sex är lika naturligt som att äta och dricka och bör avnjutas med lika lite återhållsamhet och falsk blygsamhet!"

MEN För den specifika fråga du ställer?

Enda svaret jag kan komma på är: kommunikation! 

Försök att förklara att: Sex och kärlek är två olika saker! 
    Det ena KAN existera och vara starkt, innerligt och fint UTAN det andra!

MEN om den ene i relationen lider? Då är det ett problem! 

Förutsatt att ni BÅDA är ok med om den andre skulle ha sex med någon annan - bara sex?

Isåfall kan kanske ett öppet förhållande vara en lösning? 

Det finns böcker i ämnet som: "Opening UP" & "the ETHICAL Slut", med Flera! 

ELLER kanske din man kan tänkas uppskatta att se på? Isåfall kan ni kanske gå med i en Swingerklubb?

Du ska absolut inte skämmas över din sexdrift! Den är ett grundläggande fysiskt behov! SEX är naturligt, Sunt och hälsosamt!

ÄVEN enligt Samtida forskning så bekräftas det att sex är en viktig grundläggande drift och mänskligt behov - oberoende av kön och andra faktorer 

Lycka till kära du! Jag har varit i samma situation själv!

Var rädd om dig och var snäll mot dig själv och varandra! 

Bob i Malmö

RA/Poly/ENM Pan/Queer Normbrytare: - "Normal är bara en inställning på Torktumlare"
  • Bubbelibob

PS! 

JAG ÄR SJÄLV 59 bast ung och skulle gärna vilja ha sex 2-3 gånger om dagen även jag!

MEN Jag har precis kommit ut ur en 30 år lång relation som var i det närmaste sexlös de senaste 5 - 7 åren!

Det har varit ett smärre helvete! Tack och lov så hade vi ett öppet förhållande från första början! 

Så jag har haft lite KK's och vänner med förmåner genom åren!

DS 

Svar på tråden Är kåt hela tiden?