• XDX

Är kåt hela tiden?

Jag är ocksä kåt hela tiden men min kvinna är tyvärr sällan sugen trots att jag är attraktiv både på utsidan och insidan. Blir fan tokig, livet ska inte vara så här. Drömmer om kk och andra partners. 

Vägrar att se min kåthet som ett problem, den är det inget fel på. Jag älskar att vara kåt. Det är missmatchen mot min partners brist på kåthet som är problemet. 
  • XDX
    Anonym (Eva) skrev 2025-01-04 09:03:06 följande:
    Du tror inte att det beror på din fullständigt vidriga kvinnosyn och dina otroligt smaklösa och vidriga ideer om att mäta kvinnors vaginor med bananer och liknande för att se om man matchar. Med en man som dig skulle jag helt tappa intresset för sex.
    Sluta ljuga om mig, du är sjuk i huvudet. Lämna forumet ifred. 
  • XDX
    Anonym (Hotwife) skrev 2025-01-04 12:14:42 följande:
    Kan bara hålla med, det är självklart inte att ljuga att påminna om tidigare inlägg på forumet, de inlägg som det refereras till var extremt osmakliga och vidriga. Lite fundersam blir man allt när en man tycker att det är smärtsamt när en kvinna kniper men samtidigt tycker att det är helt ok att trycka upp en banan i underlivet på en kvinna för att mäta hur djup hon är.  
    Du ljuger grovt här. Tråden, som jag inte skapat, handlade om vaginors djup. Och det handlade aldrig om att någon annan än kvinnan själv frivilligt skulle mäta. Och jag kommenterade ett inlägg där någon pratade om att köra in en linjal - jag föreslog då istället något mer ergonomiskt, t ex en banan med kondom på. Detta har "Eva", du och några andra här flippat ut över och anklagar mig för att vara den vidrigaste personen, och ni har t o m hejat på när någon här dödshotade mig. En masspsykos av sektliknande slag. Att ni är kvar här är gravt underbetyg till moderatorerna. 
Svar på tråden Är kåt hela tiden?