Anonym (HanEllerJag) skrev 2024-11-23 00:54:39 följande:
Men är det bara jag som tycker att i detta fall är det ju killen som förväntas ta ansvar?
Tjejen får inte ut något av sexet. Hon ställer upp för hans skull. Hon vill inte förstöra sin kropp med syntetiska hormoner. Respekterar man sin kropp så har man inte en så lätt syn på sådant som ni verkar ha. Det ökar ju risken för bröstcancer avsevärt osv.
Varöfr skulle hon vara glad i att ansvara för det? Hon vill alltså inte ens ha sex med honom. hon hade ju för sin egna skull hellre AVSTÅTT. märkligt att ni resonerar att hon motvilligt skulle gå på p-medel istället.
jag ville se hur kuvade svenska kvinnor egentigen är när det konmer till den här frågan. Fan Glad att man alltid har varit singel nästan. De flesta män är dåliga i sängen och de tar uppenbarligen varken ansvaret för kondom eller att testa sig. Vasektomi är väl det minsta en kille kan göra som tack i det här fallet.
om man ställer upp på något får den andre ställa upp tillbaka.
Är det här skälet till att gifta kvinnor börjar sexvägra efter några år?
Nej, de som lyckas välja en bra man har det det givetvis inte så.
Jag har alltid haft snälla respektfulla partners och bra sex, men jag ser problemet för mina medsystrar som är fullt normala och inte ser ut som ras, men som ändå förväntas hålla tillgodo med män som är alkade, smutsiga och inte har koll på sitt liv.