Inlägg från: Anonym (Andrabarnet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Andrabarnet)

BF Augusti 2025

Jag ansluter mig till skaran. Har BF 4 augusti med andra barnet. Men jag misstänker att jag kommer bli framflyttad så småningom för jag tror mig ha haft äl flera dagar senare än normalt. Vi får se. Glad Första barnet är 17 månader och ett syskon känns jättekul. Nu håller jag tummarna för att allt kommer gå vägen! 

• Anonym (Andrabarnet)
    MammatillMatti skrev 2024-12-01 10:32:00 följande:

Har också sån stress denna graviditeten, har som en känsla inom mig att jag ska få missfall.. Varför jag känner så? Vet inte. Kan bero på att jag har mer molvärk denna graviditeten än förra och det oroar mig. Även läst om många missfall på senaste och det sätter väl tankar i mig.. Försöker verkligen släppa dom tankarna, överväger att göra ett tidigt ultraljud för att konstatera hjärtljud när det är möjligt.

Har ni mycket molvärk? Ni som varit gravida innan, hur har det varit i jämförelse? 💞

Verkar som vi är många oroliga! Jag hade en sån hemsk dröm förra graviditeten som etsat sig fast. Om att jag fick missfall med andra barnet. Det låter väl jättelarvigt att lägga vikt vid en sån grej men av nån anledning har jag inte kunnat släppa den drömmen. Rynkar på näsan

Som svar på din fråga tycker jag att jag haft något mer molvärk och mer symtom nu än förra graviditeten. Framförallt såhär tidigt! Kan inte minnas att jag kände något alls före v. 6 när jag insåg att jag var gravid förra gången. Denna gång har jag haft en del molvärk sedan två veckor tillbaka. Även känt illamående redan. 

Svar på tråden BF Augusti 2025