Inlägg från: Anonym (Smålandsmamman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Smålandsmamman)

BF Augusti 2025

Jag hoppar in i tråden. Plussade i söndags och är idag i v.5 (4+4). Vi har två barn sen innan och har kämpat för en trea i 1,5 år?2 missfall under den här tiden så det är kämpigt psykiskt just nu. Har iaf fått en ökning från 1-2 i söndags till 2-3 idag (fredag), vet inte när det slog om då jag inte testat något där i mellan. Hoppas det är vår tur nuHjärta bf 10/8

Jag var på mitt första besök igår. kände att jag ville ha en tidig träff med en BM då det är lite jobbigt psykiskt efter 2,5 års kämpande och missfall på det. Är just nu i v.5+3. Var skönt att få prata av sig och få ytterligare en tid inbokad, hon skickade även iväg om tid till KUB, som blir i början av februari. Tänk om vi kan få berätta för våra två döttrar på alla hjärtans dagHjärta hur mår ni andra? 

MammatillMatti skrev 2024-12-14 10:07:26 följande:

Hur mår alla? Symtom? Vilken vecka? ❤️

Väldigt onda bröst, väldigt trött och mitt humör är kaos?är så arg hela tiden Obestämd inte illamående än men kan känna det lite smått om jag blir för hungrig. 
    Lina98 skrev 2024-12-22 11:54:18 följande:

Hur går det för er alla? Vad har ni för symtom?
    Gick in i vecka 7 i onsdags och efter det har illamåendet verkligen tagit fart! Annars har jag fortsatt ömma bröst, känslosam, högre puls än vanligt, svullen mage och lite molvärk till och från. 

Jag går in i v.8 på måndag och sen jag gick in i vecka 7 har mitt illamående blivit värre, inte så jag kräks men mår illa och känner mig äcklad mest hela tiden. Onda bröst, andfådd, trött och vill helst inte att sambon är för nära haha?har Vart såhär i mina tidigare graviditeter så vi är vanaFlört har fått kallelse till kub 4/2 

Jag mår tyvärr riktigt dåligt? tar mig knappt igenom dagarna för jag mår så illa och är så svag i kroppen. läkaren hos min barnmorska skulle skriva ett recept på ny medicin tills imon så jag hoppas den kan hjälpa mig. Annars har jag mitt andra besök 15/1 och UL 4/2, hoppas allt ser bra ut.. 

Mammatill2,  4/8 3e barnet
    Swn, 4/8 4e barnet 
    Saltakatten, 7/8, 3:e barnet
    smålandsmamman 10/8, 3e barnet 
    Lina98, 12/8, första barnet 
    Blåklocka, 14/8, första barnet 
    hannabanana, 14/8 4:e barnet
    uddan99, 22/8, första barnet
    rosen91(Gravidmednummer3), 28/8, 3:e barnet
    Ananans, 11-14/8, första barnet
    morsblommor, 2/8 första barnet

Vi hade också KUB idag och det gick jättebra! Allt såg bra ut och vi blev flyttade en dag, så 9/8 ist för 10/8😍 har inte vågat ta in graviditeten innan men nu ska jag börja ta till mig den och försöka njuta trots att jag mår väldigt dåligt fortfarande.. 

Svar på tråden BF Augusti 2025