• Jullis94

BF Augusti 2025

Joinar jag också! 

Är i v5 (4+5) och är beräknad 10 augusti med första barnet. Har haft molande värk, kort temprament och lite känslig som varade två dagar typ. Har en ständig oro att det inte kommer gå vägen och att man inte känner sig gravid typ. Vill bara göra bort första ultraljudet och få det bekräftat 🙈 

• Jullis94

Vi ska berätta på julafton för bådas familjer, ge en julklapp med body och ett vykort där det står ?är på semester just nu etc? 🤭 

Vad har ni alla för symptom just nu? Hoppas tiden går fort 🙏🏼

• Jullis94

Jamen lite samma som här då! Upplever lite molande värk, känningar i brösten och ont i huvudet. Vet inte om jag hade lite halsbränna igår eller ej. Är gastric opererad så svårt att avgöra om illamående kommer från en dumpning eller om det är pga graviditeten 😅

• Jullis94

Oj nu vet jag inte hur man svarar på en viss person 😂 
    men jag gjorde min gbp i mars i år. Tycker det är svårt att känna/märka om illamående/halsbränna är från Open eller om den är pga graviditeten 😂 
    Något jag tycker är svårt just nu är alla tankar som man går med och man har egentligen ingen att prata med som förstår en.. all oro kring missfall och all längtan och önskan efter att gosa med bebben. Är rädd att om jag mår bra så är det något som är fel, känner jag inte det typiska tecknen så är det fel. Ingen sa hur jobbigt det var att väl va gravid med alla dessa tankar ????🤭

• Jullis94

Det är min första graviditet! Nä den där ständiga oron är verkligen en ny prövning. Upptäckte när jag var på toa att det var lite mycket lite, ljusrosa på papperet så bröt ihop och det enda jag tänker på nu är  missfall.. 

• Jullis94

Jag håller verkligen alla tummar och tår på att det här bara är en vanlig flytning. Har inte blivit nå mer på papperet sen sist iaf 🙏🏼 läst ofantligt mycket om rosa flygningar och det är verkligen både positivt och negativt. Men både jag och sambon har pratat om missfall och sker det så är det kroppens sätt att tala om att det inte är som det ska, att ärtan inte är helt frisk. Men när man hamnar i det eller misstänker att man kan få det så är det en helt annan femma. Sjukt påfrestande för psyket. Tänker att man får ta en dag i sänder och hoppas att allt är som det ska 🙏🏼

Svar på tråden BF Augusti 2025