• Sille88

BF Augusti 2025

Hej, 

Jag är 5+1 idag och har prick 0 symptom. Alltså verkligen ingen. Är så nervös för att det är ett dåligt tecken. Jag var gravid i Maj och fick missfall i vecka 8+2. Då hade jag sett hjärtslag samt hade alla symptom man överhuvudtaget kan tänka sig från vecka 3. Blev iof fortfarande missfall men kände mig iaf super gravid tills vecka 8.

Hur må ni andra? Ska man oror sig om man inte känner av graviditeten alls? Har iaf bokat en tidig scan nästa vecka för att se om allt är ok därinne.

• Sille88
    MammatillMatti skrev 2025-01-02 11:36:25 följande:

Någon mer som är konstant hungrig? Vecka 8+6 idag, kom väl för någon vecka sen. En extra frukt räcker verkligen inte haha! 

Jag har förlorat min apetit helt och må mest illa. Så nej, inte än haha. Och, om jag äter ett stort måltid må jag sååååå dåligt i flera timmer efter. Blir uppblåst och sjukt obekväm överlag. 

• Sille88

Är nu i v 7+4 och har haft två scan som ser bra ut an så länge. Dock är jag fundersam för denna graviditet är resultatet av en väldigt tidig ägglösning. Måste ha varit dag 7 eller 8 vilket inte ens känns möjligt. Någon annan som har erfarenhet av detta?

Lärde mig idag att inte borsta tungan då det satte igång kräkningar. Hade hört att det kunde hända men vart ändå förvånad haha

Hur må ni andra?

• Sille88
    Anonym (MissQuinn) skrev 2025-01-16 14:02:04 följande:
    Mammatill2,  4/8 3e barnet
    Swn, 4/8 4e barnet 
    Saltakatten, 7/8, 3:e barnet
    smålandsmamman 10/8, 3e barnet 
    Lina98, 12/8, första barnet 
    Arconia 13/8, första barnet
    Blåklocka, 14/8, första barnet 
    hannabanana, 14/8 4:e barnet
    uddan99, 22/8, första barnet
    MissQuinn 23/8 första barnet 
    rosen91(Gravidmednummer3), 28/8, 3:e barnet
    Ananans, 11-14/8, första barnet
    morsblommor, 2/8 första barnet
    Mlitran, 30/8 andra barnet 
    MammatillMatti, 7/8 andra barnet

Var på ultraljud i förrgår (8+2) och hoppades se ett hjärta slå men fick istället se två! Chocken! Har gjort ivf med en embryoåterföring, så embryot måste ha delat sig i två. Glad men oxå extremt orolig. Ofrivilligt barnlös sedan flera år och har ett missfall i bagaget. 

Men åh va kul! Stort grattis! Hoppas du kan känna dig mera glad än orolig 

Svar på tråden BF Augusti 2025