Inlägg från: ellifant14 |Visa alla inlägg
  • ellifant14

BF Augusti 2025

Hej Hej!
    Jag är i v 6 (5+4), första gången jag är gravid så har verkligen noll koll 😅. Jag är inte illamående över huvud taget, är dock pisstrött hela tiden och har jätteont i brösten. Men borde jag inte vara mer illamående? Hur vet man ens om den lilla kotten är kvar och mår bra? 

• ellifant14
    Laaaaajnea skrev 2025-01-02 21:15:54 följande:

Nu såhär i början får man ju dra lite lögner när man ska till bm osv. Vad kör ni för lögner? 😂 

Jag börjar jobba på tisdag 7/1 efter 14 månaders föräldraledighet. På fredag 10/1 har jag första hälsosamtalet med bm. Då kommer jag ta en långlunch hemma för att vi får besök av vänner från Gbg. Men vännerna kommer vara kvar i Gbg 😁

"Jag har tid på vårdcentralen" eller ännu bättre "ska till psykologen", ingen vågar ställa följdfrågor 😅
  • ellifant14
    Anonym (Jag) skrev 2025-01-20 21:55:37 följande:

Hej
    är i vecka 11+2 och blöder. Jag är så ledsen. Trodde verkligen att det skulle gå vägen nu när det gått så långt.
    Det finns en chans att det är normalt kanske men känner hopplöshe. Såg nyss att jag hade bruna strimmor i tjocka flygningar och nu när jag torkade mig igen så var det färskt blod.
    jag är så ledsen?

Åh, 😞 jag förstår din oro, men ta inte ut något i förskott. Det kan också "bara" vara en blödning. Såklart kan det också vara ett början på missfall men då kommer ju mer blod så småningom. Sitt lugnt i båten 🌸
    kram
Svar på tråden BF Augusti 2025