Jullis94 skrev 2024-12-10 13:05:02 följande:
Oj nu vet jag inte hur man svarar på en viss person 😂
men jag gjorde min gbp i mars i år. Tycker det är svårt att känna/märka om illamående/halsbränna är från Open eller om den är pga graviditeten 😂
Något jag tycker är svårt just nu är alla tankar som man går med och man har egentligen ingen att prata med som förstår en.. all oro kring missfall och all längtan och önskan efter att gosa med bebben. Är rädd att om jag mår bra så är det något som är fel, känner jag inte det typiska tecknen så är det fel. Ingen sa hur jobbigt det var att väl va gravid med alla dessa tankar ????🤭
Var jag som gjort en sleeve 😊 Men jag gjorde min op för typ 1,5 år sedan.
Är det ditt första barn? Att skaffa barn är verkligen att skaffa sig livslångt oroande kan jag lova 😅 Först oroar man sig mer eller mindre hela graviditeten att nåt är fel, missfall osv, sen oroar man sig över bebisen, andas den, är den sjuk, varför så missnöjd osv. Och när de blir större oroar man sig för annat, skolan, vänner och jag som har barn som närmar sig tonåren har en massa annat att oroa mig över nu 🙈
Jag kan iaf lugna dig med att jag aldrig haft särskilt mkt graviditetssymtom, knappt alls och det går bra även utan symtom 😊 Du får lita på kroppen och bara hålla tummarna att det går bra.