Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Hitta ny relation

Anonym (Black Widow) skrev 2024-11-28 13:30:36 följande:

Ja, en relation är då inte på tapeten det närmate året åtminstone. Du måste ta en paus först och bli dig själv, annars finns det mycket stor risk att det går fel med de du tänkt börja träffa nu. Passa på att vara singel! Dessutom skriker det desperation att söka en relation som nybliven singel.

Om du söker sex gör du bäst i att göra det irl. Konkurrensen online är mycket stor, du måste vara riktigt snygg för att stå ut från mängden då. Jag vet inte hur du ser ut men även om du är medelmåttigt snygg så har du sällan skuggan av en chans tyvärr. Att gilla 100 kvinnor utan svar är inte alls oväntat, snarare normen för män. Ta med dig en polare och gå ut på krogen.

Överdrivet tycker jag. Det krävs lite engagemang som man med rätt normalt utseende men visst går det du söker ett få till. Under dom år jag nätdejtade hade jag ett par kk och hade några frienss with benefits och dejtade flera med förhoppning till förhållande innan jag träffade rätt kvinna.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Black Widow) skrev 2024-11-28 14:27:05 följande:
    Bry dig inte om det. Det är inte personligt, bara stenhård konkurrens. Vet du hur många män som skriver till mig dagligen...? Räkna lätt med ca 150 per vecka och jag har haft mina konton i lite mer än två år. Gör en snabb kalkylering över hur många det blir... Av dessa har jag valt att träffa fem killar totalt. Utöver det har jag träffat två när jag har varit ute på krogen (de få gånger det har hänt).
    Helt sjukt vilken skillnad. Jag fick nog svar på 1 av tre meddelanden jag skrev till kvinnor. Och kanske ett meddelande i veckan där hon tog initiativet till kontakt och bor i en mellanstor stad.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Black Widow) skrev 2024-11-29 07:17:37 följande:
    Jag är tyvärr inte förvånad. Jag hoppas att du kan ta den här mörka statistiken som ett bevis för att det inte är dig det är fel på. Däremot sållas jättemånga ut direkt av olika skäl. För mig är det främst pga praktiska omständigheter som att avståndet är för långt eller att de har pälsdjur (jag är allergiker), men självklart även annat som vanlig hederlig attraktion så klart. Jag bor också i en mellanstor stad förresten.
    Tack och jag tog det absolut inte personligt. Jag dejtade ändå ganska mycket innan jag träffade rätt. Och det var ju faktiskt lite så här på krogen som ung också att kvinnor var dom som blev uppvaktade men då var könsfördelningen ca 50/50.

Lycka till med att träffa någon som det stämmer med😊
  • Anonym (Man)
    Anonym (Black Widow) skrev 2024-11-29 07:17:37 följande:
    Jag är tyvärr inte förvånad. Jag hoppas att du kan ta den här mörka statistiken som ett bevis för att det inte är dig det är fel på. Däremot sållas jättemånga ut direkt av olika skäl. För mig är det främst pga praktiska omständigheter som att avståndet är för långt eller att de har pälsdjur (jag är allergiker), men självklart även annat som vanlig hederlig attraktion så klart. Jag bor också i en mellanstor stad förresten.
    Tack och jag tog det absolut inte personligt. Jag dejtade ändå ganska mycket innan jag träffade rätt. Och det var ju faktiskt lite så här på krogen som ung också att kvinnor var dom som blev uppvaktade men då var könsfördelningen ca 50/50.

Lycka till med att träffa någon som det stämmer med😊
Svar på tråden Hitta ny relation