Inlägg från: Anonym (Singel43) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Singel43)

Hitta ny relation

Hej 
    Är nybliven singel och funderar nu på hur man ska göra för att träffa en ny kvinna. 
    Vet inte om jag vill träffa min nästa stora kärlek direkt men någon att umgås med och även för sex men hur gör man när man inte känner några singelkvinnor?
    Tinder har jag provat och gillat minst 100 kvinnor och inte fått ett enda svar och även bc och ds är dåligt med respons plus att det där är svårt att hitta nån som inte är jätte extrem på bdsm å liknande, det är inte så att jag är pryd när det kommer till sex men är definitivt inte extrem. 
    Så hur gör man, vart finns kvinnorna som söker sällskap ? 

• Svar på tråden Hitta ny relation
  • Anonym (Singel43)
    Anonym (Black Widow) skrev 2024-11-28 13:30:36 följande:

Ja, en relation är då inte på tapeten det närmate året åtminstone. Du måste ta en paus först och bli dig själv, annars finns det mycket stor risk att det går fel med de du tänkt börja träffa nu. Passa på att vara singel! Dessutom skriker det desperation att söka en relation som nybliven singel.

Om du söker sex gör du bäst i att göra det irl. Konkurrensen online är mycket stor, du måste vara riktigt snygg för att stå ut från mängden då. Jag vet inte hur du ser ut men även om du är medelmåttigt snygg så har du sällan skuggan av en chans tyvärr. Att gilla 100 kvinnor utan svar är inte alls oväntat, snarare normen för män. Ta med dig en polare och gå ut på krogen.

Jo det var lite så jag menade att jag letar inte efter nån att spendera resten av livet med men någon att bryta ensamheten med och som kan göra att man glömmer det som varit ( om det nu går )
    Att gå på krogen är absolut inte min grej, jag har inte en aning om hur man gör där för jag har aldrig i mitt 43 åriga liv raggat på krogen för det har liksom löst sej ändå.
  • Anonym (Singel43)
    Anonym (Black Widow) skrev 2024-11-28 13:50:43 följande:
    Du menar en rebound. Bara du är ärlig mot de du träffar med hur du tänker.

Ja du, jag vet inte vad jag ska råda dig till då för det är där du hittar ons. Att hitta en kk, särskilt som man, är väldigt svårt. Att hitta någon online oavsett syfte är sjukt svårt. Och åldern gör det inte lättare heller.

Badoo är typ som Tinder light, den kan du testa. Och Happy Pancake, där är det rätt mjukt klimat, mer riktat mot relationer men det finns de som bara söker något mer "lättsamt" också. Vad du än gör så behöver du komma till freds med att du nog kommer att gilla snarare 1000 kvinnor innan du når ditt mål. Lycka till iaf.
    Tack för lite tips. Man blir ju helt ärligt lite deppig när man gillar den ena efter den andra och inte får någon respons. 
  • Anonym (Singel43)
    Anonym (Singeltjej) skrev 2024-11-29 11:40:37 följande:
    Ok ja jag ska på dejt i helgen med någon som verkar bra, hoppas det stämmer att han är det:) annars tar jag nog lång paus och börjar någon kurs:)
    Eller hör av dej Flört
Svar på tråden Hitta ny relation