Tjejer som tränar på gym
Fokusera på din träning istället.
Fokusera på din träning istället.
Alltså all prat om tjockisar, snälla. Folk är ju där för att komma i form. Vad är gymmet till för? För alla redan vältränade eller? Du kan vara tjock och vältränad. Mycket handlar om kroppstyp, genetik, näring osv.
Sjukaste jag läst. Ni som skriver tjockisar är inte riktigt gymfolk som förstår vad gymmet är till för och att alla får vara där utan dömas. Ni borde bli utsparkade från gym. Usch.
och ja, innan någon kommenterar. Har gymmat i 20 år och inte fan går jag på folks utseende och det gör inte riktigt gymfolk heller. Alla ?spegelspanare och flexare? och utseendefixerade och dömande människor borde ha ett eget gym så slipper normalt funtade och väluppfostrade gymma med er.
Låt folk träna ifred. Sluta glo på tjejer och tjata om deras kläder och kroppar. Om du inte kan hålla fokus på din träning ligger problemet hos dig än de du stirrar på. Det här säger mer om dig som person och det är inte positivt. Tjejer ska INTE ta hänsyn till dina tankar som du inte kan kontrollera. Mental träning passar nog dig bättre och att träna hemma. Finns hemmagym och speglar att köpa.
Om du hade gymmat i verkligheten så hade du vetat om att det är ovanligt att folk bryr sig om hur andra ser ut och stirrar.
Det där är bara en fördom som de som aldrig har tränat har
Jag betvivlar det då alla män och kvinnor som man har uppmuntrat att börja på gym har de fördomarna
Gyminstruktör?
Låter som en påhittat titel för någon som jobbade på simhallen på 90talet.
Och har du haft det jobbet på 90talet så kanske det fanns några störiga ungdomar
Det är heller aldrig något problem att få några tips från vältränade
Det är även ytterst få som glor och som likt ts tror att kvinnor klär sig i tights bara för att visa upp sig.