Inlägg från: Anonym (Hella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hella)

Visa mig

Hur menar han att han skulle visa det när ni är bortresta? Jag förstår inte alls hans resonemang. 

Det låter som att du är rädd att han ska förgripa sig på dig. Varför tror du det? Och varför är du i så fall ihop med någon som du är rädd för? 

• Anonym (Hella)
    Anonym (S.) skrev 2024-11-29 09:20:11 följande:

Han vill visa mig att vi kan umgås några dagar utan att han kommer försöka ha sex. 

Men ni har ju redan varit ett par i två månader. Ni har ju umgåtts mycket redan utan att ha sex. Varför tycker han att ni ska resa bort för det?

Att resa bort kan så klart vara roligt, men han anger ett lite konstigt skäl till det. Ett skäl som faktiskt hade gjort mig lite misstänksam, just för att det är lite konstigt och ologiskt. 
  • Anonym (Hella)
    Anonym (S.) skrev 2024-11-29 09:31:22 följande:

Vi umgås inte hemma. Vi bor med våra föräldrar och inom vår kultur går vi inte hem till varandra än.

Men resa bort tillsammans går bra? 

Helt vrickat, ju, faktiskt. 

• Anonym (Hella)
    Anonym (S.) skrev 2024-11-29 09:37:49 följande:
    Vi har aldrig spenderat något dygn eller några dygn tillsammans. Han vill resa bort till en annan stad, inte land.
    Jag hade verkligen inte rest bort med någon jag träffat så lite. 
  • Anonym (Hella)
    Anonym (S.) skrev 2024-11-29 13:43:44 följande:

Vi umgås över dagen men aldrig sovit över med varandra.

Men hur kan det vara ok att resa bort i flera dagar men inte hälsa på hemma hos varandras föräldrar? Hur gamla är ni? Som förälder hade ju jag verkligen inte velat att min tonåring tex reste bort med någon jag aldrig ens träffat. 

Svar på tråden Visa mig